Beginning of beginnings


Hey guys,
my name is Kath and welcome to my new personal blog. This will be kind of my diary or something like that. I'll post here my thoughts, interesting things, music, etc...  So, I should tell you something about me. How I said, my name is Kath and I'm from Czech republic from Prague. I'm student of high school. My hobbies are reading, singing, writing, dancing and shopping.:) Actually, there are so many things to say, but this is enought

Ahoj lidi,
Jmenuji se Kath a tohle je můj nový osobní blog. Bude to něco jako můj deníček nebo tak. Budu sem přidávat svoje různé myšlenky, zajímavosti, hudbu, události, atd... Tak, měla bych vám říct něco o sobě. Jak jsem již řekla, jmenuji se Kath a jsem z České Republiky přesněji z Prahy. Právě studuji druhý ročník střední školy. Moje záliby jsou čtení, zpívání, psaní, tanec a nakupování. :) Vlastně tu je hodně věcí, které bych vám mohla říct, ale tohle bude stačit.

with love....
-K



Stats
Mood - I think fine
Listenin' - Nicki Minaj - Super Bass
Readin' - The ghost & the goth by Stacey Kade

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Supeeeer :). Jsem ráda, že ses objevila na blogspotu :). Hned se ze mě stal follower a jsem prvníííí :). Jupíííí :).

    Přeju hodně štěstí a dlouho životnost blogu :). Těším se na další články :).

    OdpovědětVymazat