Jak nejlépe vyjádřit moje aktuální pocity? Asi .... jéééé, jupíí, pááni, wooow!


Je to přesně tak, jak si můžete přečíst v nadpisu článku. Woow. Páni, já mám teď tak strašně dobrou náladu. 
Nevím jestli jste už o tom slyšeli, ale Knižní web se inspiroval zahraničím a rozhodl se rozesílat zájemcům (blogerům) neprodejné výtisky knih, které dosud nevyšly a následně očekává recenzi. Dozvěděla jsem se o tom prostřednictvím blogu Knižní doupě a rozhodla jsem se také napsat mail se žádostí o zaslání. A ejhle, dnes přišel mail s odpovědí. Pááání, chtěla bych moc poděkovat knižnímu webu, že souhlasili se zasláním knih. Strašně moc těším, až přijdou a já si je budu moci přečíst. Vůbec jsem nečekala, že budou ochotni mně, človíčku se úplně začínajícím blogem, knihy poslat. Tak teď už jen vyčkat, než knihy přijdou, přečíst je a napsat recenzi, která bude mít hlavu i patu. :) 




Myslím, že dnes mi už nikdo náladu nezkazí.


Zůstaňte na drátě
-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. presne také pocity som mala aj ja keď sa mi ozvali z vydavateľstva Ikar a poslali mi pracovný výtlačok Som číslo štyri :) ozajstne mám z toho náladu dobrú ešte dnes :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to congratz! Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem jim psala a řekli my, abych si nějaký výtisk vybrala, tak jsem si vybrala a ještě nic nepřišlo.. Tak snad na mě nezapomněli, protože bych si to taky přála stejně jako ty. ♥ Je úžasné, když víš, že o tvou práci má někdo zájem, že? :)

    OdpovědětVymazat