Posuď knihu podle obalu #1


Pro dnešek se  připojuji k nedělnímu meme "Posuď knihu podle obalu" od Syki.


Autor: Aimée Carter
Název: The Goddess Test 
Datum vydání: 19/04/2011 


Překlad anotace 
Každá dívka, která přijala test, neprošla.
Teď je řada na kate.


Kate a její matka vždy držely pospolu - a nyní Kateina milovaná matka umírá. Její poslední přání? Vrátit se do svého rodného města. Proto Kate začíná znovu v nové škole bez jediného přítele, bez rodiny a se strachem z matčiny blížící se smrti.

Pak potkává temného a fascinujícího Henryho, který já o sobě tvrdí, že je Hádes, bůh podsvětí. Pokud Kate příjme jeho nabídku a splní sedm zkoušek, udrží její matku naživu.

Podle Kate je Henry blázen - dokud nebude svědkem toho, jak přivede zpět k životu mrtvou dívku. Nyní vypadá záchrana matky až bláznivě možná.


Pokud se jí to podaří, stane se Henryho budoucí nevěstou a bohyní. 
Pokud se jí to nepodaří ......

Názor na obálku:
Páni, ta zelená barva se mi na ní líbí nejvíce. A taky ty šaty. Obálka působí takovým tajuplným a temným dojmem, což já mám ráda. Kdybych jí uviděla na poličce knihkupectví, určitě bych přemýšlela o koupi. :) A ten příběh je jedním slovem úžasně zajímavý :D, že si ho chci co nejdříve přečíst. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Vítej do mého meme! :D Jinak ten cover je super, o knize jsem neměla ponětí do chvíle, kdy jsem ji objevila na zahraničních blozích. Jsem hodně zvědavá, jak dobrá bude... kor když má docela podobný námět jako mnou vysoce očekávané Abandon od Meg Cabot :)

    OdpovědětVymazat
  2. Syki: Ráda jsem se připojila :) Já na tuhle knížku narazila teprv včera na jednom anglickém webu a ihned mě zaujala, aniž bych si přečetla o čem je :D

    OdpovědětVymazat