Posuď knihu podle obalu #3


Meme © Syki



Název: Ladybird, Ladybird
Autor: Abra Ebner
Datum vydání: 1. 6. 2011 (USA)
Počet stran: 225


Překlad anotace
Samantha se narodila za úplňku již mrtvé matce. Oživena lékaři a dána nemilujícímu otci je Samantha pokládána za prokleté dítě. Jejím jediným přítelem je duch matky, které k ní promlouvá prostřednictvím klíče. Její vrstevníci si od ní proto drží odstup. Všichni až na jednu osobu - Leighta - klidného kluka z farmy se zlomeným srdcem, kterého se spolužáci ve třídě straní.



Když se jejich životy protnou .... zažehne oheň.



Můj názor na obálku:
Bez té berušky by to možná lepší.  :) Jinak naprosto krásná obálka. Alespoň podle mne. Líbí se mi ten jakoby starý a tajemný nádech coveru. Námět příběhu mně také moc zaujal, proto doufám, že u nás tahle kniha někdy (třeba příští rok :)) vyjde. 


EDIT: Do sekce listen (vpravo v menu) jsem vložila nový song. Wonder why od Juliana Perretty. Poslední dobou mi stále zní v hlavě a to jsem tuhle písničku ani nejdříve neměla ráda. :) 

-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. A mě se tam zrovna ta beruška líbí:), je taková roztomilá

    OdpovědětVymazat