Posuď knihu podle obalu #4



Meme © Syki

Název: Daughters of the sea: Hannah
Autor: Kathryn Lasky
Datum vydání: 1. 8. 2009 (USA)
Počet stran: 310

Překlad anotace
Dcery moře je příběh, vyprávějící o třech sestrách - mořských pannách, které jsou při narození odděleny vichřicí a poslány vést tři velmi odlišné životy. Kniha první vypráví o Hannah, které prožila své první dny v sirotčinci a teď umývá nádobí u velmi bohaté, mocné rodiny. Hannu neodolatelně přitahuje moře a přes sérii nehod zjišťuje svou pravou totožnost. Hannah si uvědomuje, že musí držet pravdu v tajnosti, ale také ví, že bude muset brzy učinit volbu. - Být stvořením země nebo moře.



Názor na obálku:
Podle mne je tohle vážně moc povedená obálka. Velice mi líbí ty barvičky moře a nebe, které vypadají kouzelně. Tak tam bych se chtěla koupat. :) Poslední dobou zjišťuji, že je opravdu hodně sérií a samostatných knih o mořských pannách. Ne, že by mě tohle téma nějak zvlášť lákalo, to zas ne, ale zatím to vypadá docela lákavě. S ohledem na datum vydání v zahraničí, by mohli vydat tuto knihu i u nás. 

-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Ahh, úžasné odstíny modré!:) A to zobrazení nebe je dokonalé, stejně tak jako ten modrý "rámeček" okolo jména. Obálka vypadá skutečně velmi dobře, i když tématika mořských panen mě nikdy moc nedokázala zaujmout:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně také mořské panny nijak zvlášť nebraly, ale uvažuji, že bych si nějakou knihu o nich přečetla, abych zjistila, jestli mě to zaujme :)

    ... i když já jsem prostě zatvrzelá milovnice upírů a vlkodlaků :D .. a ode dneška i andělů :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D Docela dobře tomu rozumím, protože jsem na tom stejně. Poloviční ryby mi nepřijdou prostě tak sexy:D

    OdpovědětVymazat
  4. Poloviční ryby! :D Tak to si trefila do černýho!

    Já v knize prostě potřebuju vysokýho, hnědovlasýho a hnědookýho bad boye :D

    OdpovědětVymazat