Question



Mám takový dotaz, chystám si k narozeninám (nj plánuju s předstihem) objednat knihy z Book Depository (slyšela jsem, že se tam dají knihy sehnat mnohem levněji a neplatí se poštovné). Já jsem často líná si číst o čem knihy jsou a vybírám podle obálky. Nějaké jsem vybrala a chtěla bych se vás zeptat jestli jste některou z nich třeba  nečetli a kdyby jo, byla bych moc vděčná na vaše názory. Jestli koupit nebo nekoupit. :)  Zároveň budu ráda i za typy na jiné knihy :) 



1. Kelley Armstrong - The summoning, The awakening & The reckoning 
2. Tabitha Suzuma - Forbidden
3. Melissa de la Cruz - Bloody valentine
4. Rachel Vincent - My soul to take 
5. Julie Kagawa - The iron king
6. Pittacus Lore - I'm number four
7. Jana Oliver - The demon trapper's daughter 

EDIT: Děkuju všem za typy, rozhodla jsem si tedy objednat sérii Strange Angels, knížky Wings, Spells a Wild od Aprilynne Pike, knížky Demon trapper's daughter, Anna and the french kiss a Forbidden :)


-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. The Demon Trapper's Daughter si kup, mně se to moc líbilo a svým stylem to z klasického YA žánru vybočuje. A konečně si o tom budu mít s kým pokecat! :D

    Do Kelley Armstrong a téhle série neinvestuj, Seesen říkala, že to za to nestojí - taky jsem se na to ptala.

    Bloody Valentine je prémiová kniha v sérii Blue Bloods, pokud jsi nečetla ani jeden díl, nepochopíš souvislosti, navíc se doporučuje číst až někdy po pátém díle, protože takhle na sebe chronologicky navazuje.

    My Soul to Take si teď nejsem jistá, jestli je první díl v sérii, ale je to dobrá série.

    The Iron King vyjde v roce 2012 i v češtině, takže já osobně s koupí čekám na českou verzi - doufejme, že nedají jiný cover, jinak mě pěkně naserou.

    I am no. 4 holky prý docela zklamalo, navíc to vydává na Slovensku Ikar, takže si myslím, že do dvou let určo i v češtin, i když teď říkali, že o knize neuvažují.

    Snad jsem nějak pomohla :)

    Já bych ti doporučovala třeba Anna and the French Kiss - krásná obálka, hodně super kniha. Nebo mám hodně ráda sérii Strange Angels.

    OdpovědětVymazat
  2. Syki, děkuju moc!

    Tak na The iron king si také počkám v čj, ne, že by mi aj vadila, ale čj je čj :D díky za info :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já můžu doporučit Forbidden, je to dobrá kniha :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se připojuju k tomu Forbidden :-) Nádherná kniha :)

    OdpovědětVymazat