Quote of the Week #1


Quote of the Week

Dnes jsem se rozhodla zůčastnit meme s názvem Quote of the Week od Judit.

O co se jedná? Vybrat: 
  • Vtipný výrok
  • Romantická scéna
  • Silný moment


Autor: Sophie Kinsella
Název: V Rytmu Charlestonu ( The Twenties Girl)
Datum vydání: 2010

Vtipný výrok
Máš nějaké supermanské schopnosti?" zkusím to jinak. Můžeš něco zapálit? Nebo se hodně ztenčit?"
Proč bych to dělala?" rozzlobí se. Já jsem štíhlá ažaž."
Máš nějakého nepřítele, kterého musíš přemoct? Jako Buffy?"
Kdo je Buffy?"
Zabiják upírů," vysvětluju. Běží to na telce. Bojuje proti démonům a upírům..."
Ty jsi pitomá," přeruší mě ostře. "Upíři přece neexistují."

Romantická scéna 
Nechápu, jak jsem si mohla myslet, že není hezký. Asi jsem byla trochu zaslepená.
Něco se děje?" zašeptá Ed.
Já... já nevím," téměř nedokážu pohybovat rty. Děje se?"
Položí mi ruku na bradu a na chvíli ji vezme do dlaně, jako by prozkoumával terén. Nakloní se ke mně, vezme můj obličej něžně do dlaní a políbí mně. Má teplá a sladká ústa a jeho strniště mě škrábe do kůže, ale to vůbec nevadí a... Bože. Ještě ještě ještě ještě... Mrazení přešlo a mně je najednou do zpěvu. Když mně vezme do náručí a přivine mě k sobě, tepou mi v mozku dvě myšlenky. 


Silný moment
Utírám si slzy z očí, odmítám dotazy laskavých kolemjdoucích, rozhlížím se zas a zas po okolí, nechci to vzdát, až se nakonec posadím na lavičku a sevřu ji oběma rukama. Pro každý případ. A čekám.
Až se začne stmívat a já se roztřesu zimou..., vím to. Hluboko uvnitř, kde na tom záleží.
Už se nevrátí. Šla kupředu. 





Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. The Twenties Girl je krásne kniha :) asi úplne najemotívnejšia zo vštekých Kinselliných kúskov. Až som práve dostala chuť znovu si ju prečítať :D

    OdpovědětVymazat