Quote of the Week #2



Quote of the Week

 Meme s názvem Quote of the Week od Judit.

O co se jedná? Vybrat: 
  • Vtipný výrok
  • Romantická scéna
  • Silný moment

Název: Váhání
Autor: Maggie Stiefvater
Datum vydání: 15. 2. 2011
Počet stran: 324. 


Vtipný výrok
Stalo se něco?" zeptala jsem se.
Cože? Ne. Nic se nestalo. Jen ti volám, že jdeme s maminkou k Patovi a Tině a budeme doma kolem deváté."
Jasně" kývla jsem. Už mi ráno říkala máma, když jsme se rozcházeli po svých, já do školy, ona do ateliéru.
Chvíli bylo ticho. Jsi tam sama?"
Tak proto ten telefonát! Bůhvíproč se mi při té otázce stáhlo hrdlo.
Ne," odsekla jsem. Mám tady Elvise. Chceš s ním mluvit?"

Romantický moment
Pání, jak já tě miluju, Grace," řekl jsem. S poukázkou v ruce jsem jí pevně objal kolem krku, přitiskl jí rty na tvář a znovu a znovu ji k sobě přivinul. Odložil jsem papír vedle sendvičového jestřába.
Uděláš z toho papíru dalšího jestřába?" zeptala se a zavřela oči, abych ji mohl znovu políbit.
Ale nepolíbil jsem ji. Jen jsem jí odhrnul vlasy z tváře a přohlížel si, jak vypadá se zavřenýma očima. Připomínala mi sochu anděla, jaké stávají u hrobů, se zavřenýma očima, zdviženou tváří a sepnutýma rukama. 

Silný moment
O chvíli později jsem měla pocit, že slyším venku startovat tátovo auto, ale bylo to mámino a já seděla v něm. Horečka jako by mě sžírala zaživa. Hvězdy za okénky uplývaly chladnou nocí pryč od našeho jedoucího auta a já si připadala maličká, osamělá a celá rozbolavělá. 
Same, Same, Same, kde jsi?
Sam tu není holčičko," ozvala se máma z předního sedadla. 
Spolkla jsem slzy a jen se dívala, jak mi hvězdy rychle mizí z dohledu.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat