RC recenze: Smečka

Nejprve musím zmínit, že jsem nikdy předtím recenzi nepsala, tohle je moje premiéra a spíš jen takový pokus o recenzi. :D  Sice je to krátké, ale snažila jsem se, takže doufám, že alespoň někdo si tohle přečte. :) -K

Tímto ještě jednou děkuji knižnímu klubu za poskytnutí RC výtisku. Děkuju. 

Český cover
Název: Smečka
Autor: Andrea Cremer
Datum vydání: 1. 4. 2011 (ČR)
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stránek: 399

Česká anotace 
Calla Torová není jen tak obyčejná americká středoškolačka: je rozená bojovnice, navíc vede smečku Nightshadeů. Většinu života tráví v lidském těle, ale stačí nepatrný impulz, drobné ohrožení, a promění se ve vlčici. Když v horách narazí na lidského mladíka napadeného medvědem grizzly, nezaváhá a zachrání ho. Poté se zadívá do jeho očí a začne pochybovat o věcech, o nichž nikdy nepochybovala. Je možné, že by se mohla svému předem určenému osudu vyhnout? Co by v jejím v životě mělo být na prvním místě: slepá oddanost pravidlům, anebo láska? A opravdu mají pravidla, na kterých tak lpí, zajistit všem lidem na světě bezpečí, jak si až dosud myslela? První díl celosvětově úspěšné, akční, napínavé romantické série.
....


EN cover

Láká vás představa toho, jak v kůži vlka běžítehlubokým lesem, kde na vás dopadají skrz vysoké stromy hřejivé paprskyzapadajícího slunce? Jak cítíte ten pocit tepla, bezpečí, svobody anespoutanosti? Jak slyšíte každičké šustnutí listí, jak cítíte každý aspektlesa?? Ne? Tak to já jo. Přesněji řečeno to byl sen. Asi před rokem. Sen, díky kterému jsembyla po probuzení tak dobře naladěná, že jsem vstala o dvě hodiny dříve,pustila hudbu, otevřela okno a udělala si velkou, ale opravdu velkou snídani.No, zpět k tématu. Řekli jste ne? Tak to vězte, že po přečtení téhle knihysvůj úsudek možná (určitě) přehodnotíte. Užasný příběh plný zakázané lásky avlků, vás chytí a nepustí.




Kdesi za sedmi horami a sedmi řekami, žili, byli vlkodlaci
Celý vlčí příběh se odehrává v jistém horském městečkuv americké Montaně, kde na stoprocentního člověka narazíte jen zřídka akde na místní škole „vládnou“ dvě skupiny, Baneové a Nightshadeové. Dvě smečky.Dvě vlčí smečky.

Hlavní je smečka a tečka
Budoucí vůdkyně smečky Calla to ale nemá vůbec jednoduché. Podletradic a zvyklostí je její život přesně nalinkovaný. Hlavní úkol? Vdát se avytvořit novou smečku. Calla je se svých osudem smířená a nebrání se mu, až doté doby, než v lese zachrání kluka jménem Shay před grizzlym. A to dělatneměla.

Když se zamiluje ků…vlk, vlčí láskou
Nový EN cover
Calla a Shay se pomalu sbližují, což je proti pravidlům anejvíce to dráždí Rena, Callina budoucího druha. I přesto co začíná Calla cítit,se snaží odolávat a vyčkávat na osudný den svého života - Samhain. Pomalu všakzačíná odhalovat pravdu, kterou se neměla nikdy dozvědět.

Jak na mně kniha zapůsobila
Vlčí náměty mám ráda. Vážně ráda a proto jsem tuhle knihupřelouskala za necelé dva dny. Nemohla jsem se od ní odtrhnout. Některé postavyjsem si ihned zamilovala …. A některé ne: D a to na příklad Rena.  Asi jsemjedna z mála, ale opravdu ho nemám ráda. Přišel mi jen jako takovýnamyšlený a věčně urážlivý frajírek.  Zato Shay. Achh. Do něho jsem se naprostozamilovala. Ke Calle mi sedí mnohem víc než Ren.  Oficiálně se hlásím k TEAM SHAY! Nesmímzapomenout na Ansela. Callinina mladšího bratra. Já vždy chtěla mít bratra,možná proto jsem si Ansela oblíbila, nebo prostě proto, že m přišel takovýnejvíc v pohodě, nedělal z ničeho vědu, nesžíral se kvůli každéblbosti.  Prostě Ideal brother.

 

Už teď se nemohu dočkat druhého dílu a další pořádné dávky Shaye!

Druhý díl s názvem Wolfsbane výjde v Americe 26. července 2011. Datum vydání v ČR je zatím neznámé. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. pekná recenzia .... apropo ja som team Ren :) nič proti, každému sa páči iný samec :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda taky Team Ren, ale výborná recenze, vůbec není poznat, že je tvoje první :)
    Jinak druhý díl v ČR by měl vyjít někdy v září - přesnější datum se zatím neví.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :)

    no, já jsem už zjistila, že velká většina je Team Ren :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká recenze :)naprosto souhlasím s tvým názorem na Rena, tak nějak jsem si ho nemohla oblíbit, ale zato Shay... sice se občas choval jako kdyby spolknul všechnu moudrost světa, ale po super nabušených hrdinech je to příjemná vyjímka, takže se nejspíš řadím do týmu Shay :D

    OdpovědětVymazat