Šťáva došla!

Zdravím,
poslední dobou to tady trochu zanedbávám, maximálně přidám článek s meme jinak nic. Já vím, ale v tuhle chvíli  jsem nějaká vyšťavená. Jsem ráda, že jsem alespoň napsala recenzi na Nádherné bytosti. V plánu je napsat další dvě na Váhání a Hush, hush (anglický název je mnohem lepší, alespoň podle mne). Už jsem s tím trochu začala, ale jak to tak vidím, dodělám to asi po-příští týden. Stále se snažím přijít s nějakým nápadem na vlastní meme, ale prostě nemám páru o čem by bylo.

Nemám vůbec na nic náladu a čas taky není. Moji milí učitelé se asi domluvily, protože zrovna naše třída schytala písemky každou každý den  (dnes - zkoušení z matiky, zítra - test z občanského soudního řízení, středa - ekonomie + dějepis, čtvrtek - světový romantismus + veřejná zpráva, pátek - matematika). Navíc příští středu odjíždím se školou do Anglie (fíííííííííííííííha já se těším), takže mi v hlavě pořád běhá, co si mam vzít sebou, co do autobusu, kolik peněz a tak. Asi to znáte. Také plánuji s kamarádkou útok na nějaké londýnské knihkupectví. Když se tak dívám na program toho týdne, tak jsem z toho unavená už teď :D 

Taky je u vás tak hnusné počasí?? Ráno zima, okolo poledne si sluníčko trochu zasvítí a pak zase zataženo a zima. Paráda. Kde je to krásné jaro?? Já stále chodím nabalená jako eskymák v péřovce (nepředstavujte si zase nějakou bundu, která by se hodina na Antarktidu :D), protože mi je prostě pořád zima! Jak já se těším, až budu moci nosit sukně a tílka! Tak to si asi ještě chvíli počkám :D 


Takže se omlouvám, ale v tomto a příštím týdnu toho na blog moc nepřibude. Kdyby někdo chtěl, tak potom můžu dát na blog pár fotek z anglie. :) Teď se jdu přemístit do pokoje a učit se právo (né, že by mě to nebavilo, ale já nejsem zrovna typ, kterého baví učení :D). 

Mějte se :)
-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat