Týdenní žvásty #2

Další týden je pryč a jsou tu týdenní žvásty. Dnešním vysíláním vás bude provázet Kath. Zpráva týdne: ...... Panebože, já se nudím! Nesnáším tohle hnusné "jarní" počasí. Jindy by mě to neodradilo, ale je pátek a já jsem naprosto odrovnaná. Proto trčím doma, ležím na gauči s čokoládou, čajem a notebookem. Upřímně nemám páru ani co psát, tak se prosím nedivte, když budou následující věty naprosté nesmysly. Po delší době jsem se vrátila ke sledování Glee. Honestly - Nesnáším Rachel! Tuto postavu jsem si naprosto neoblíbila :D ale musím uznat, že Lea hraje svou roli vážně dobře. :



Sleduje někdo pretty little liars?? Dokonalý seriál!!! ..... .já to říkala, píšu neprosté nesmysly!  No a  mimochodem ta úvodní písnička je tak dívna až je pěkná :D



Díky kamarádce jsem dnes narazila na naprosto děsnou písničku a to to ani trochu nepřeháním. Promiň Rebecco, ale máš příšernej hlas! 




Slyšeli jste už o Cimorelli? Né, tak to si je poslechněte :) Zpívají vážně dobře! :)

    

Celý dnešní den se přemlouvám k tomu, abych začala číst nádherné bytosti. Tento boj bude nejspíše marný, protože se k tomu dnes oopravdu nedokopu. :D Taky bych mohla dočíst the ghost and the goth a the body finder. No, ale jak jsem řekla, dnes opravdu ne.  

Přeji všem hezký víkend :)
-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Pretty little liars sleduju - výborný seriál. Škoda, že v pondělí už bude poslední díl téhle série. Alespoň zase ve středu vyjde kniha :)
    Taky hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pretty little liars jsou perfektní, Rachel taky nesnáším a taky se přemlouvám k the ghost and the goth, slyšela jsem, že je fakt vtipná :).

    OdpovědětVymazat
  3. Musim se k vám přidat :) miluju když vidim, že i ostatní lidi sledujou to co já, protože je super pak o tom kecat :D jinak přesně, tahle písnička si mě získala svojí zvláštností a v seriálu je tahle část hrozně dobře udělána (teda podle mě :)) jinak na poslední díl se mi sešlo hrozně věcí a já na to nějakým záhadným způsobem úplně zapomněla, takže mě to čeká až dneska :) ach, ach..a pak už nic...

    OdpovědětVymazat