Týdenní žvásty


První týden úplného fungování blogu je prakticky za námi. Docela to uteklo, že? Aspoň mně to tak přijde. Chtěla bych vám všem co sem chodíte moc poděkovat,  necelých 850 kliků na můj blog za týden je vážně úžasné. Také děkuju svým prvním sedmi "stalkerů", že sledují tento blog. Moc mě to vážně těší.


Co se na blogu za ten již zmiňovaný týden událo? No, skoro nic :) trochu jsem zpřehlednila menu, přidala se do několika meme, což jsem si vážně oblíbíla, proto uvažuji, že vymyslím i své vlastní. Dále stále čekám až se v poštovní schránce objeví papírek na poštu a já si poletím pro dvě reading copies. Pak se ihned vrhnu na čtení a psaní recenzí. :) Včera jsem si stáhla knížku The Body Finder, do které jsem již pořádně začtená, tak jsem zvědavá, co se z toho vyklube :)




Víte co mě vážně ale vážně štve? Že v zahraničí mají knihy někdy i o polovinu levnější. No chápete to? A k tomu všemu chtějí u nás knihy ještě zdražit!! Asi budu protestovat! :D Řekněte mi, kde má student střední školy jako já, navíc bez brigády, kterou nemůžu (nějakou dobrou) sehnat, vzít řekněme 600 Kč na alespoň dvě knihy?? Já vím, že to není nezbytné, ale prostě si nemůžu pomoct. Miluju čtení! :D Proto jsem se dnes domluvila s kamarádkou, se kterou jedeme na školní zájezd do Anglie, že podnikneme velký, ale opravdu veliký nájezd na knihkupectví. Ach, jak já se už těším ... Těšte se na mně londýnská knihkupectvíííí !!!  :D


Jinak pevně doufám, že ta očekávaná dvoumetrová vlna tsunami do Kalifornie nedorazí. :)




Přejí vám a vašim knihám, hezky strávený víkend :)
Pac a pusu a zůstaňte na drátě
-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat