Weekend is coming !

Docela mě zajímá jedna věc, které se týká spíš těch, co hodně čtou.

Preferujete knihovnu nebo knihkupectví?? 

Nedávno jsem o tom vedla diskuzi s kamarádkou, která mi sdělila snad tisíce důvodu proč je lepší knihovna. Já si stejně myslím, že je lepší zajít si do knihkupectví a knížku si koupit. Mám lepší pocit, když vím, že je kniha jen a jen moje, nemusím ji nikam vracet a vím, že je hezky zařazená na poličce. Sice je pravda, že knihy sežerou hodně peněz, ale jednoduše se nemohu nabažit toho pocitu, když stojím v knihkupectví, obklopena stovkami knih a vybírám. Poslední dobou si začínám připadat jako knihomol .... a to jsem dříve byla "antiknihomol".

Tak směle do komentování. Jsem vážně zvědavá na vaše názory.

Pár blogů o knihách
(Mé oblíbené blogy věnované knihám)


Na konec přidávám jedno music video. Jedná seo  píseň On the Floor od Jennifer Lopez & Pitbulla. Enjoy!



With Love
-Kath

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. milujem vôňu knižnice a mám rada tie opotrebované stránky knihy... asi som divná :D tiež u nás na SK funguje Knihobežník neviem či poznáš - hľadáš skryté knihy na rôznych kútoch Slovenska aj Čiech a vôbec, už sú kade tade po svete prečítaš a pošleš ďalej...

    kníhkupectvo to je droga .... vždy keď vstúpim, bez knihy neodídem :D a moja peňaženka utrpí vážnu ujmu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám obojí jako knihovnu.
    Mamča mi pracuje v Luxoru, takže zaprvé mám 20% slevu, za druhé mi máma může půjčovat knížky. Bohužel s její pamětí jí to musím psát na lístečky a s její nepořádností to pořád ztrácí (:D), takže na ně musím čekat trochu déle, ale i tak, je to výhodné :)
    Miluju i knihovnu, chodím tam jednou týdně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucille: Pání, v Luxoru?? Taky bych brala, kdyby moje mamča pracovala v luxoru :) páni, to bych jí často chodila navštěvovat do práce :)

    OdpovědětVymazat