I'm here, but I wanna back!

Hello guys, jsem zpátky. 
Ne, že bych z toho byla dvakrát šťastná, protože se mi opravdu odjíždět nechtělo, ale doma je doma. Pořád si nemůžu zvyknout, že touto dobou jsme už několik hodin chodili po různých městech jen v tílku, v Anglii bylo opravdu teplo (dokonce jsem se i spálila), fotili a nakupovali. Už teď mi to chybí. Rozhodně se chci do Anglie jednou (nebo i víckrát) vrátit. Bylo to opravdu úžasné. Ještě se dvěma kamarádkami jsem bydlela u jedné rodiny na okraji Oxfordu. Měli opravdu malinkatý baráček, dvě děti a dobrmana (nejradši bych ho strčila do kufru a přivezla domů). Celkem nám všem vyhovovalo, že nás po večeři nechali být, protože ta únava po celém dni byla hrozná. Jídlo bylo poměrně dobré - hlavně jejich pizza s pečenými bramborami a hordou salátu. Jak tak vzpomínám, prošli jsme opravdu hodně zajímavých míst a měst jako Oxford, Hrad Warwick, Stratford upon Avon, Bath, Catswolds, Avebury, Salisbury, Stonehange a celý Londýn. 
Musím se přiznat, že jsem v Anglii nepřečetla ani jednu stránku nějaké knihy. Na to prostě nebyl čas. Také jsem celkem zklamaná z tamějších knihkupectví. Neměli tam ani jednu pořádnou knihu, kterou bych chtěla. Koupila jsem si jen eat, pray, love

Fotky v celém článku.




Cemetery, The Church of Holy Trinity, Stratford-upon-Avon
Grave of William Shakespeare
Bath
Me in Bath
Nejdražší čtvrť v Bath, kde si prý pronajímá apartmán Hugh Grant
Stonehange
Stonehange
Houses of parliament
Me on Trafalgar Square
Buckingham Palace
Me and Buckngham Palace 

Hrad Warwick

Hrad Warwick

Stratford upon Avon
Westminster Abbey
10. Downing street










Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

8 komentářů:

  1. Úžasné, vypadá to, že tam bylo opravdu krásně...
    Taky bych se tam hned podívala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Welcome home! :) Fotky jsou krásné, když je vidím nejradši bych se tam taky hned vrátila zpátky. Navíc ti hrozně závidím, že jsi bydlela v Oxfordu :D a ty jejich knihkupectví jsou podivný. Buď se v tom jejich řazení knih neumím orientovat nebo vážně nemají jedinou dobrou YA knihu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se ti tam líbilo. Já na Anglii strašně ráda vzpomínám. Když vidím ty tvé fotky (byla jsem všude), chytá mě taková příjemná nostalgie. Už je to sakra dávno. Bylo na Trafalgaru hodně lidí? Já si ho pamatuju úplně přecpaný.

    Tyjo, ale s knihkupectvím u nich jsem problémy neměla :D Je sice fakt, že je to pár let, ale já si je vybavuju jako dobré. Jde ale o to, že tam nemívají u knih stejné obálky jako v USA, takže to může být matoucí.

    OdpovědětVymazat
  4. Syki: Na Trafalgaru bylo mraky lidí. Já si chtěla s kamarádkou sednou na ty velký schody, ale byly uplně přecpaný :D a jaký horko tam bylo. Ještě teď mám spálený nos :D

    OdpovědětVymazat
  5. To tam je vážně tak teplo? :D Já se tam chystám pozítří a jsem šíleně natěšená! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No když jsem tam byla já tak bylo okolo 25°, ale poslední den, co jsme byla v Londýně, se to trochu pokazilo a pršelo.

    Doufám, že se to zlepší a tobě to počasí vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, úplně ti závidím:D Pokud vše vyjde podle plánu, mohla bych se tam dostat příští rok i já. A jaké počasí jste měli - člověk aby byl celej špatnej z toho, jaké máme tady my.

    OdpovědětVymazat
  8. Annejude: Ano,to počasí bylo bezchybné. Já mám teď po těch 8 dnech hrozný problém si zvyknout zase nosit bundu :D

    OdpovědětVymazat