Očekávejte v ... jaro/léto 2011

Dnes jsem tak zběžně projížděla Google a hledala nové knihy, které vyjdou toto jaro-léto. Sama jsem nevěřila svým očím kolik jsem jich objevila. Myslím, že kdybych zde vyjmenovala všechny, byl by to asi můj nejdelší článek, proto jsem vybrala jen pár knih, které se mi na první pohled jak obálkou tak obsahem zalíbily.


Svět

  
  
    

  • I'm not her by Janet Gurtler (1. května 2011)
  • The lost crown by Sarah Miller ( 14. června)
  • Falling for Hamlet by Michelle Ray (5. července 2011)
  • The jewel and the key by Louise Spiegler (11. července)
  • Ripple by Mandy Hubbard (21. července 2011)
  • Bloodlines by Richelle Mead (23. srpna 2011) 



Strašně moc se těším na Bloodlines. jakožto milovník a velkej fanda VA se už těším, až budu mít tuhle knihu v ruce, jen škoda, že u nás bude kniha o něco poději. Dalé mě nadchla kniha Falling for Hamlet. Bude se jednat o moderní předělávku Shakieho (Shakie - moje skratka pro  Shakespeara) Hamleta. Ještě nikdy jsem takovýto typ moderního převyprávění nečetla, ale už dlouho se chystám na Prom & prejudice. 

ČR

   
   


  • Inkarceron od Catherine Fisher (květen 2011)
  • Vyhořelá od PC & Kristin Cast (červen 2011)
  • Sukuba: Trápení od Richelle Mead (13. června 2001)
  • Krásná temnota od Kami Garcia & Margaret Stohl (červenec 2011)
  • Pád od Lauren Kate ( srpen 2011)
  • Zář od Alexandry Adornetto (srpen 2011)

Týjo, mít tychle všechny knihy doma, to by bylo úúžasnýý :D 

-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat