Posuď knihu podle obalu #5


Meme © Syki


Název: Old Magic
Autor: Marianne Curley
Datum vydání: 28. února 2002 (USA)
Počet stran: 317

Překlad anotace
Jarrod Thornton je okouzlující,
ale Kate Warren neví proč.

V momentě, kdy do třídy vejde nový kluk, Kate cítí něco podivného a intenzivního. Něco nadpřirozeného. Její instinkty jí to potvrdí pár minut poté, kdy je Jarrod vyprovokován a nevědomě vykouzlé uvnitř třídy bouřku. 

Jarrod nevěří v nadpřirozeno. Když se ho Kate snaží přesvědčit, že má v sobě nadpřirozené síly, které musí být využity, jen jí na to řekne 'hokus pokus', protože podle něj o nic nejde. Nebezpečné, nekontrolované posílení jeho daru Jarroda nakone cpřesvědčí o Kateině teorii. Společně se pustí na pozoruhodnou cestu aby rozluštili záhadu, která straší Jaroušovu rodinu již po generace. Musí odolat ohromné síle, odčinit minulost a přehodnotit budoucnost. 


Názor na obálku:
Tahle titulka nepatří podle mně k těm nejpovedenějším, ale přesto se mi líbí. Není přeplácaná ani kýčovitá. o knize nevím moc dlouho, i když vyšla před už devíti lety. Námět knihy se mi moc líbí, takže pokud se mi někdy dostane do ruky, určitě si ji přečtu.


PS: Možná jste si všimli, že blog dostal nový kabátek. Ta růžová se mi už tak nějak moc nelíbila, tak jsem jí "čenžla" za modrou a béžovou. Snad se bude líbit. 

-K

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Pekný výber :) Kniha už vážne existuje 9 rokov? Ani nežartuj! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá obálka... A koukám že změna vzhledu :)

    OdpovědětVymazat