Quote of the Week #3



Quote of the Week

 Meme s názvem Quote of the Week od Judit.

O co se jedná? Vybrat: 
  • Vtipný výrok
  • Romantická scéna
  • Silný moment


Název: VA 6: Poslední Oběť 
Autor: Richelle Mead
Datum vydání: 10. dubna 2011 (ČR)
Počet stran: 400

Vtipný výrok
Super," prohlásila jsem. Další konferenční hovor. Fakt už si musím vaše číslo zablokovat."

Romantická scéna
Měla pravdu i v něčem jiném," prohlásil Dimitrij po delší odmlce. Stála jsem k němu otočená zády, ale z jeho hlasu zaznívalo cosi zvláštního, co mě přimělo se otočit.
V čem?" zeptala jsem se.
Že tě pořád miluju." 

Silný moment
Miloval jsem tě." zařval! Vyskočil tak rychle, až jsem sebou trhla. Miloval jsem tě a tys mě zničila. Ukradlas mi srdce a rozervala ho na kusy. Tos mi ho mohla rovnou probodnout kůlem"

Omlouvám se, omlouvám se, omlouvám se. 
Vím,že vůbec neaktualizuji a štve mě to. Poslední dobou nemám ani náladu ani chuť něco číst. Doufám, že se mi chuť co nejdříve zase vrátí :D Btv. alespoň jdu přidat QotW. 
-Kath

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Tvůj výběr QotW je naprosto senzační, hlavně ten silný moment, když jsem tuhle část knihy četla uvědomila jsem si, jak mi ten kluk přirostl k srdci. A k té nechuti, která se týká čtení jsme na tom stejně. V poslední době stěží přečtu noviny. Možná je to tím počasím, nebo nadcházejícím stresem z maturity, ale každopádně doufám, že se nám čtecí nálada, co nejdříve vrátí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Minnie: Já tedy Adriana nemám rádá, ale u téhle scény mi ho bylo docela líto a nějakou tu slzu sem i upustila.
    Ale stejně bylo od prvního dílu jasné že R & D budou spolu. Ach, jak já miluju happy endingy :D

    OdpovědětVymazat