Quote of the Week #5

Quote of the Week

 Meme s názvem Quote of the Week od Judit.

O co se jedná? Vybrat: 
  • Vtipný výrok
  • Romantická scéna
  • Silný moment

Název: Vzpomínky na zítřek
Autor: Cecelia Ahern
Datum vydání: 3. 11. 2010
Počet stran: 296
Nakladatelství: BB/art

Vtipný moment
Tak jakou knížku máš nejraději ty?" zeptala jsem se.
Ehm... Zjizvenou tvář."
To je film."
Natočenej podle knížky."
Ne, není. Tak jakou knížku máš nejraději?"
Coldplay," odpověděl. Pizzu...nevím."
Fajn," rozesmála jsem se. Takže nečteš."

Romantické scéna
Píše se tam, že dám pusu já tobě, nebo ty mně?"
Určitě ty mně."
Bezva."
Weseley chvíli mlčel. nakonec se ke mně naklonil a nesmírně jemně mě políbil na rty. Uprostřed jednoho z nejkrásnějších a nejsmyslnějších polibků, které jsme kdy zažila, ale otevřel oči a odtáhl se.
Ty sis to vymyslela, že jo?" zaptal se a vykulil oči.
Co to plácáš?" rozřechtala jsem se.
Tamaro Goodwinová, tohle sis vymyslela!" zašklebil se. Dej mi ten deník." Vytrhl mi ho z rukou a předstíral, že mě s ním chce uhodit do hlavy.
Zítřek si musíme vytvářet sami, Weseley," popíchla jsem ho, svalila se na deku a zvedla oči k jabloni, která toho už tolik zažila. 

Silný moment
Poprvé od chvíle, kdy jsem našla otce na podlaze jeho pracovny, jsem si oddychla.


Tahle kniha patří k mým opravdu oblíbeným, proto vám všem doporučuji si ji přečíst. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat