Quote of the Week #4

Quote of the Week

 Meme s názvem Quote of the Week od Judit.

O co se jedná? Vybrat: 
  • Vtipný výrok
  • Romantická scéna
  • Silný moment

Název: Mediátor 6: Čtvrtý rozměr lásky
Autor: Meg Cabot
Datum vydání: Prosinec 2006
Počet stran: 216

Vtipný výrok
Někdo ho chtěl uškrtit?" zeptala jsem se dychtivě.
Ovšemže ne, Sussanah," pokáral mě otec D. nakvašeným pohledem. Na farní slavnosti mu zaskočil párek v rohlíků."
Ha! Pak že na světě není spravedlnost! Ale radši jsem si to nechala pro sebe. Tak nějak jsem tušila, že by se to otcovi Domovi nezamlouvalo.
Chudák." zamumlala jsem. A jak dlouho bude pryč?"

Romantické scéna
Pořád mě líbal a já cejtila, jak jeho ruka sonduje terén kolem pásku mejch džínů. Naše jazyky se propletly a já vytušila, že je jenom otázka času, kdy mu druhá ruka zabloudí nahoru pod podprsenku. V duchu jsem zajásala, že jsem si vzala tu s rozepínáním vpředu. Pak jsem zavřela oči a dovolila svejm rukám, aby se pustily trochu na výzvědy a prozkoumaly pletence svalů pod jeho bílou hedvábnou košilí…
… dokud mě Jesseho prsty – místo aby se vydaly do hlubin mýho postroje číslo 75 B – nesevřely zápěstí ocelovým stiskem.
„Susannah,“ zašeptal. Ztěžka oddychoval a hlas se mu trochu chvěl, když si opřel svý čelo o moje.
„Jesse.“ Já taky nedejchala zrovna dvakrát vyrovnaně.
„Asi bys už měla jet.“

Silný moment
Jeho ty už byly blízko, když sebou najednou škubnul, odvrátil hlavu a zadíval se na postel. 
Jeho ruka se dotkla nohy ležícího těla.
Vypadalo to, jako by jím něco projelo. Na vteřinku se rozzářil mnohem pronikavěji,  a jeho pohled se zabodnul do mýho s mnohem větší intenzitou než kdy předtím.
A pak ho to vcuclo do těla, jako když větrák vycucne pramínek kouře.
Byl pryč. 


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat