Thank you!

Trochu opožděně, ale i tak bych chtěla ještě jednou poděkovat blogu theeagerreaders za možnost vyhrát záložku s motivem knihy Desires of the dead, podepsanou od samotné autorky Kimberly Derting. Někdo si řekne: vždyť to je jen záložka. Já vím, ale pro mně to bylo poprvé, co jsem něco vyhrála, takže mi i tahle maličkost udělala velikou radost.  Děkuju

Btw: Ještě nikdy mi nikdy nepřišlo nic ze Salemu :D 


EDIT 22:11 : Děkuji za to, že se číslíčka na počítadle návštěv neustále zvyšují. Od 13. března navštívilo tento blog něco málo přes 1000 úžasných a dokonalých lidiček, na kterých hlavně obdivuji to, že vůbec můj blog navštěvují a dokonce i čtou. :) DĚKUJU!!

Tak já asi už půjdu spát. Po šestistránkovém úkolu na angličtinu jsem naprosto vyčerpaná :D
Dobrou noc

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Gratuluji, myslím, že pro nás ne-Usa a ne-Uk žijící je to vzácnost :)) A navíc je úchvatná :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji výhře té super záložky, moc ti to přeju... páni... vyhrát věc z USA nebo VB. To je něco... :D Jinak také gratuluji k tak dobré návštěvnosti :)

    OdpovědětVymazat