Z GR blogu Richelle Mead

Přečetli byste si rádi zase něco od Richelle Mead, co se týká Vampýrské akademie? Určitě ano, tak si přečtěte, co Richelle na svém goodreadsovém blogu fanouškům nabízí. :)

Překlad článku Let's make a deal z goodreads
Už jsem se o tom zmiňovala dříve, že VA - Spirit bound byla nominována na na nejlepší teen knihu roku 2010 v Children's Book Council Awards. Je to pro mně obrovská čest. Hasování bude trvat do konce tohoto měsíce. Věc se má tak, že nemám ráda neustálé přemlouvání lidí, aby hlasovali, zvláště poté, co všichni tak tvrdě pracovali na hlasovacích právech v Nickelodeon Awards minulý měsíc. Takže na to moc netlačím. 



Nicméně, od prosince se mě plno lidí dotazovalo, jestli bych nenapsala, co se stalo, když se Dimitri vrátil na návštěvu do Ruska (po Last sacrifice). Nemůžu  se rozhodnout, jestli to napsat nebo ne. Mám napsat krátký příběh pro nadcházející antologii (soubor literárních děl více autorů), což není něco, co bych dělala často. Přemýšlela jsem o čem příběh napsat a mám tu pro vás návrh: Jestli Spirit bound byhraje v CBCAs, napíšu příběh o Dimitrijovi a Rose a jejich návštěvě u Belikových v Rusku.

Obvykle nemám ráda, když autoři nabízejí úplatky, ale se všemi požadavky si myslím, že je to spíše něco jako obchod. Plus, vím, že někteří by chtěli volit, jen by zapoměli, takže doufám, že to je dobrá připomínka! A po pravdě říkám, že pokud si myslíte, že někdo jiný z kandidátů na cenu je lepší, hlasujte pro něj. Ceny jsou k ničemu pokud neodrážejí to, co si lidé opravdu myslí, ale pokuď jste už za SB hlasovali, doufejme, že nám tento motivační příběh pomůže k vítězství. Dokážeme to udělat během tech zbývajících dnů? Zůstaňte naladěni a zjistíte to. Odkaz k hlasování je tady, je to v rámci kategorie mladiství (teens), ale nemusíte být 'dítě' aby jste mohli hlasovat. (moje pozn. - mimochodem, při hlasování musíte uvést odkud jste, sice se vám tam nabízí jen státy USA, ale to vůbec nevadí. Já jsem si například vybrala New York a vše šlo v pohodě :)

Vyhrajme, prohrajme, cokoliv ... Já jsem vždy poctěna a ohromena vaší podporou, kterou mi se sérii právě vy projevujete. Vy jste nejlepší a já jsem velmi, velmi šťastná. Děkuju!

Zní to dobře ne? Já osobně bych si ten příběh  mooc ráda přečetla, protože mě právě tohle zajímá. No uvidíme jestli RIchelle a její kniha vyhraje. :) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat