17th birthday giveaway at the friday the 13.


Dnes během toho ustavičného smrkání, kašlání a čekáni, až bude blogger zase v provozu, mě napadla jedna věc. Co byste řekli na giveaway?? :) Ano, ano poprvé v historii (krátké historii) tohoto blogu jsem se rozhodla uspořádat první soutěž - 17th Birthday giveaway at friday the 13.
Touto giveaway bych vám chtěla moc poděkovat za skvělou návštěvnost a speciální dík patří všem 35 pravidelným čtenářům. :)

Pořádnou chvíli jsem čučela do knihovničky a rozmýšlela se, které knihy vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro (ne nějaké extra super novinky) 4 knihy a to:

  • Levá ruka boží 
  • Až tak moc tě nežere
  • Princezniny deníky
  • Gossip Girl - Jen ve tvých snech
 

PRAVIDLA:
  1. Věk minimálně 13, jinak s povolením rodičů!
  2. Bydliště v ČR nebo SR!
  3. Každý se může zúčastnit jen jednou!
  4. Giveaway končí 31. května v 12:00!
Giveaway se nese ve stejném  duchu jako americké a anglické giveaway, proto můžete získat hezkou sumičku extra bodů, díky kterým bzdete mít vetší šanci na výhru. :) Pokuď máte zájem se zůčastnit a vyhrát nějakou knížku (tedy pokud vás vůbec nějaká nabízená zaujme), stačí vyplnit tento formulář


Soutěž začíná dnes v pátek třináctého, tak směle do soutěžení
Kath

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

12 komentářů:

  1. :D pane jo!! :D :D Dneska jsem vybrala také 4 knížky, že uspořádám giveaway také.. :D
    akorát nevím, jaký by byl zájem :((

    OdpovědětVymazat
  2. D: Určitě jí taky uspořádej, zájem bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vy mi kradete nápady! Taky jsem chtěla uspořádat Giweaway k narozkám, sice až v červnu, ale co!
    Jinak nápad je to skvělý a hned jdu vyplnit formulář! :D

    OdpovědětVymazat
  4. v červnu toho bude asi víc :D já mám též narozky :D a též bude giveaway :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy na ty vaše všechny giveaway mooc těším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skoro většina kamarádů má narozky v červnu. Červen je prostě nejlepší!
    Na červen se prostě nejde netěšit! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji všechno nejlepší k narozeninám a brzy se uzdrav :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Věk minimálně 13 jinak s povolením rodičů? Jak to tam mám napsat? Já mám 13 až v srpnu (Škoda)

    Jinak všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lucka: jen se zúčastni a kašli na to. :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podmínka věku 13 let se dává v případě, že knihy svým obsahem nesplňují až tak podmínky YA knih - tzn. že se třeba v knize objevuje nějaká sexuální témata a vulgární slovník. Je to jen pro jištění se, aby blogery třeba rodiče nenapadli, co za knihu to posílají jejich neplnoletým dětem. Já myslím, že postačí, když rodičům řekneš, že se prostě účastníš nějaké soutěže o knihu. Kdybys třeba vyhrála, aby pak rodiče Kath nepsali výhrůžné emaily, co ti to poslala :D

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tak :D díky za přesné a vyčerpávající info. Já neměla náladu to psát. :D

    OdpovědětVymazat