bit of my thoughts

 A je to tu zas. Již poněkolikáté se omlouvám za občasnou aktualizaci, ale opět postrádám čas. I když jsou u nás na škole stále maturity, nám vůbec nic neodpadá, profesoři mě štvou ještě více a nadcházející písemky se jen hromadí. Už prostě nestíhám. Strašně moc se těším na velké prázdniny. Budu mít čas přečíst v klidu všechny knihy, které se mi nahromadily za květen a to na pár ještě čekám. Jak jsem ta tak počítala, mělo by to být osmnáct knih za jeden měsíc. Tak tohle je můj osobní rekord! 
 Dále bych ráda prozkoumala nejbližší antikvariáty a také nějaké ty secondhandy. Začalo mě to docela lákat. 
 Už mám také na prázdniny naplánováno, že čapnu učebnici španělštiny z prvního ročníku a projedu ji od znova, jelikož jsem měla po celý první ročník ke španělštině odpor. Teď, když jsem si přesedla k někomu jinému do první lavice, mě to dokonce i baví, ale bohužel mi znalosti z prváku chybí. 
 Dnes se také moje profesorka španělštiny strašně divila, že už většina z naší třídy hledá vysoké školy. Ono se řekne je to teprv druhák, no tak to máš ještě plno času, jenže ono to tak strašně utíká, že za chvilku  budu maturovat a když teď každý den vidím ty ubrečené maturanty, je mi z toho opravdu na nic. Mým takovým snem je se dostat na Karlovu univerzitu. V tuto dobu to je opravdu jen ve fázi snu.  Zatím mě nejvíce zaujal obor Mezinárodní teritoriální studia. Pořád nevím přesně, co to obnáší, jelikož ty popisy na oficiálních stránkách UK jsou tak odborně psané, že jim pomalu nerozumím (ani mamka ne). Nicméně to je obor, ve kterém se studuje politická, finanční, hospodářská, ekonomická a nevím jaké ještě situace států na světě. Myslím, že je to zaměřené hlavně na ty největší a nejhlavnější státy světa. Hrozně mě i nadchlo magisterské návazující studium, které se už zaměřuje na určitý stát/část světa. Já bych chtěla jít na Americká studia, jelikož jsem naprosto úchylná na Ameriku a nebo na Ruská a východoevropská studia, jelikož miluju ruštinu. No ale to je opravdu ještě daleko a už bych pomalu měla přestat žvanit o sobě a mých snech. :) 
Teď se jdu podívat na film I am number four a pak se musím přinutit dodělat seminárku, kterou musím odevzdat do pátku, respektivně do poloviny pátku a vyžehlit vlasy. Taky se chystám vyzkoušet nové úžasné stíny na oči, které jsem si koupila.

Pár songů, které mě dnes zaujaly. Je takový mix starších i novějších songů:
1. Kate Voegele - You can't broke a brokem heart

2. Rihanna - California king bed

3. Jessie J - Price tag

4. Beyoncé - Run the world 

5. Rock mafia - The big bang 

Tak se mějte krásně, užívejte slunička (i když mi dneska byla teda zima) a zůstaňte na drátě.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Jakto, že ti jde blogspot?.. mě už nejde 2 dny :(.. pořád mi skáče error :/
    18 knih.. to je tedy dost... Já bych si měla zase vzít do ruky učebnici němčiny :D...

    OdpovědětVymazat
  2. L: Mě tedy BS funguje díkybohu stále dobře, tak snad ti to co nejdříve naskočí :)

    OdpovědětVymazat
  3. no snad jo, ale už mě to pěkně štve :(.. a teď to vypadá, že je to jen u mě..

    OdpovědětVymazat
  4. no sláva :D.. zkusila jsem to jinou cestou a dostala jsem se tam :D..

    OdpovědětVymazat