I'm busy ....Dear school, go to the hell!!

Wehoo lidičky :), 
omlouvám se, že to tu poslední dobou zase vázne, ale já prostě nemám čas, tedy lépe řečeno čas mám, ale trávím ho jen nad seminárkami a učením se na písemky. Dnes bych chtěla vážně dodělat Monako, San Marino a Vatikán na veřejnou správu a pak mě o víkendu bude ještě čekat napsat sloh, dějepis, základy společenských věd a naučit se na písemky z angličtiny a ruštiny. :( Omggggg...

PS: Mám takový dotaz, moje skříň jaksi praská ve švech a proto jsem vyřadila pár věcí ve velmi dobrém stavu. Jen by mě zajímalo, jestli by někoho zajímalo, kdybych udělala nový blogshop a tam vystavila nabídku všech věcí. :) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. u nás ve škole je to teď taky dost perný,ale jak tak na to koukám, máš to snad ještě horší než my... tak držím palce ať všechno zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni.. no.. máš toho požehnaně... ale nebudeš v tom sama.. mě čeká něco podobného :/ achjo.. už aby byly prázdniny..

    OdpovědětVymazat
  3. Nora: Děkuju, musím to zvládnout.
    Lili.en: Prázdniny bych už brala taky.

    Obou vám také držím se vším palečky :)

    OdpovědětVymazat