Měsíční chvástačka (Květen)


Tohle je můj úplně první příspěvek do tohoto úžasného meme, které vymyslela Judit! Jde o to seznámit ostatní s knihami, které: 

  1. které jsem si koupila
  2. které jsem dostala za recenzi
  3. které jsem vyhrála
  4. které jsem dostala jako dárek


(Všechny knihy pohromadě. 2 chybí - Tajný kruh, který jsem půjčila kamarádce a Roztomilé malé lhářky, které jsme půjčila další kamarádce, která mi knihu ztratila. Paráda!) 

Koupila jsem si jako dárek (příbuzní mi neradi dárky vybírají, raději ať si to koupím sama :D):
  1. Angelogie by Danielle Trussoni
  2. Jak mi Jane Austen zničila život by Beth Pattillo (review)
  3. Les rukou a zubů by Carrie Ryan (review)
  4. Odstíny života by Lusy Adams (přečteno, recenze není)
  5. Krásní mrtví - Jonas by Eden Maguire (přečteno, recenze není)
  6. Leviatan by Scott Wasterfeld
    + není na foto:
  7. Roztomilé malé lhářky by Sara Shepard (ztraceno)
  8. Tajný kruh - Zasvěcení by L. J. Smith (review)
Vyhrála jsem:

  1. Odražená střela by Sandra Brown 
  2. Dívka, 15, milá, ale praštěná by Sue Limb
  3. Škola noci - Nezkrotná by Kristen & PC Cast
  4. House of night - Tempted by Kristen & PC Cast


Původně se tu mělo objevit ještě dalších 8 knih, jenže ještě nedorazily ke mně domů, takže je přidám do červnové chvástačky.


Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Pane jo! :) Pořádný náklad. :)
    Kdyby mi někdo ztratil knížku tak bych asi vraždila.. proto nerada půjčuji. :) Jenom pár vybraným :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou mi kámoš taky ztratil knihu, koupil mi sice novou, ale už prostě nebyla "moje" :/ Od té doby nepůjčuji (pouze dvěma svých kamarádkách, kde mám jistotu a i u nich jsem asi s půjčováním skončila, jelikož teď čtu jen anglicky a ony by to nedaly :D) jsem hnusná :( že se jim směju :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Les rukou a zubu :P brúsim zúbky brúsim.... pekná nádielka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky bohu, mě kamarádky zatím nic neztratily. Jediné co udělaly bylo, že knihu bez zeptání půjčily dál, ale tu jsem si vydobyla zpět... kdyby mi ztratila kamarádka knihu tak asi puknu vztekem... :D Jinak hezké přírůstky do knihovny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vždycky půjčovala hodně knih, v poslední době ale už tak moc né. Navíc málokdo z mých přátel čte v angličtině :D Teď už spíš půjčuju knihy jenom své sestřenici, s tou vždycky podrbu o knihách a ona je zase doporučí dál.

    OdpovědětVymazat