My immune system suck!

To bych nebyla já, abych nebyla zase nemocná. Už mě to opravdu nebaví. Přiznávám, že se mi líbí, že nemusím do školy, můžu spát do dvanácti a na všechno kašlat, ale díky horečce a nehorázné bolesti v krku, to je ještě větší nuda než obvykle. Díky bohu za paralen. :D
     Celý den se přemlouvám ke čtení Hunger games 1. Zatím mě to fakt baví, jenže se mi číst nechce. Ale co bych jiného sama doma dělala. Takže si ohřeji mňam polívku a půjdu povinně spalovat kalorie čtením. :D 
     Předevčírem jsem si konečně došla na poštu pro knihu, kterou jsem vyhrála na goodreads. Docela mě překvapilo, že odesílatelem je přímo sama autorka a přitom je kniha v ČJ. Hmm, zajimavé. 
    Mimo to, už netrpělivě čekám na objednané knížečky z knižního webu. Objednala jsem si Angelogii, Inkarceron a Jak mi Jane Austenová zníčila život. Nemůžu se dočkat až si je přečtu, zvláště Inkarceron. :) 

Jelikož už mám u sebe svojí oblíbenou knedlíčkovou polívku a yummy čaj, se s vámi loučím a přeju pěkný zbytek dnešního upršeného dne.

EDIT: Kašlu na HG, jdu koukat na The Romantics a Waiting for forever :D

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. Jééj.. tak to se nám brzy uzdrav :).. já už se též těším, až si koupím Inkarceron, ještě když ho každý den vidím na plakátech na lavičkách :D...

    Mňám! knedlíčková polévka.. závist :)

    OdpovědětVymazat
  2. L: Dík, já tedy Inkarceron bohužel na lavičkách nevídám, ale strašně se mi líbí jeho obálka i samotný příběh. Takže se do něj pustím hned jak ho rozbalím :)

    Příjeď a dostaneš taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Asi to bude znít nenormálně - ale děsně bych chtěla být nemocná!!! :D :D aspoň na týden oddech od školy!!! :((
    Mně dneska prišel Inkarceron a Angelologie! .)) A jak mi Jane Austenová zničila život už mám doma delší dobu, ale pořád nepřečteno ://

    OdpovědětVymazat
  4. Kath: Já už ho viděla na dvou lavičkách.. máme toho plné Stodůlky :D..

    To neříkej dvakrát, jinak se jdu obléknout a jsem hned u vás :P

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, Inkarceron lavičku máme kousek od školy
    jinak brzy se uzdrav, nenávidím, když jsem nemocná, když je takhle, navíc když prochodím celou zimu bez větších zdravotních potíží... no užívej pohody doma, ať ti bolest krku poleví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny ty knížky ti tak závidím! :D Já bych tak chtěla ten plakát z laviček, krásně by se vyjímal na stropě a vždycky kdybych ležela v posteli bych měla úchvatný výhled. :)
    Ale hlavně se brzy uzdrav! (Trochu polívčičky bys nám ale nechat mohla!) :D

    OdpovědětVymazat
  7. To není fér, já chci taky lavičku s Inkarceronem :D Ta Praha nák zaostává :D

    (připravte si talíře a já vám kazdé virtuálně polévku naleju :D :D)

    OdpovědětVymazat