Old magic v češtině

Připadám si jako blbeček.  :D Až teď jsem zjistila, že kniha Old Magic od Marianne Curley u nás vyšla pod názvem Dávná kletba už loni v květnu. Téhle knihy jsem si všimla na goodreads a chystala se jí někdy přečíst. Super, teď si jí můžu koupit v češtině. :)

 

Česká anotace: 
Odvážný zápas dvou mladých lidí s osudem Příběh neoblíbené patnáctileté dívky Kate, která se nalezne v novém vztahu ke komplikovanému mladíkovi Jarrodovi. Nejprve ho ale musí přesvědčit, aby vzal osud do vlastních rukou. Společně se vydávají na cestu do minulosti, kde nachází kromě kořenů zla spojených s dávnou kletbou také hluboké přátelství a něžný cit. Napínavý fantasy román psaný čtivou formou z pohledu obou hrdinů. Potěší romantikou exotického děje i naprosto obyčejnými lidskými starostmi. Autorka si Dávnou kletbou získala velké množství mladých fanoušků, které později uchvátila tematicky podobnou trilogií Strážci času, jež nadchla i české čtenáře. Marianne Curleyová je také autorkou fantasy trilogie Strážci času.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

7 komentářů:

  1. to vypadá zajímavě :).. asi si to připíšu na seznam :D

    OdpovědětVymazat
  2. Né! :D Proč se pořád objevují nové a nové knížky ?! (pro MĚ nové!:D)

    OdpovědětVymazat
  3. přesně, můj knižní wishlist je už dlouhý minimálně kilometr :D ... a to jsem teď kompletně projížděla knizní web a našla asi 5 knih, u kterých uvažuji o koupi :D

    OdpovědětVymazat
  4. A proto se snažím se ovládat a snažím se nechodit na knižní web - ne že by se mi to dařilo :// :D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za info o tom, že je knížka i v češtině! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc hezká knížka :) Já o ní taky nevěděla, dokud jsem jí nenašla v knihovně - úplně náhodou, byla mezi novými knihami...

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá zajímavě, díky za tip :-).

    OdpovědětVymazat