Posuď knihu podle obalu #11

Meme © Syki


Název: Wake unto me
Autor: Lisa Cach
Datum vydaní: 4. února 2011 (USA)
Počet stran: 304

překlad anotace
Strašidelný zámek, pohledný mladý muž mrtvý již čtyři sta let, jeden sakra děsivý portrét čarodějnice a hledání pokladu - a to nemluvě o princezně spolubydlící! Všichni čekají na patnáctiletou dívku Caitlyn Monahan, kdy si už vydělá na stipendium na francouzské internátní škole. Tam, za zdmi zámku de la Fortune, se nacházejí tajemství pohřbená po staletí společně s tím, kdo zabil Raphaela, okouzlujícího ducha, který v noci navštíví Caitlyn. Ale jak Caitlyn pomalu odkrývá historii hradu, nic jí neděsí více, než tajemství, které se dozvídá o sobě. A proto byla vybrána aby přišla Fortunskou internátní školu. 

A nic jí neláme srdce víc než to, že se zamiluje do mrtvého muže. 

Názor na obálku:
Moc se mi líbí ta dívka s duchem. To je velmi povedené. Jinak celkově mě nijak moc neuchvátila. Včera jsem si jí objednala spolu s ostatními knížkami na bookdepo a hlavním důvodem byl příběh (ne obálka). Ten se mi moc líbí, takže jsem moc zvědavá, jaké to nakonec bude. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Mně se právě ta obálka zdá taková dost... kýčovitá a jsem docela překvapená, že sis ji objednala. Každopádně se těším na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. S: Obálka je kýčovitá, ale třeba to bude dobrá kniha :)

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba jo, ostatně by to nebylo poprvé, kdy obálka lhala o samotném obsahu knihy :D

    OdpovědětVymazat
  4. To teda ano, třeba u Města z kostí. Jen kvůli obálce jsem tuhle knihu dodnes ještě nečetla.

    OdpovědětVymazat
  5. A děláš chybu, protože nečíst TMI, je jako nežít :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D Ale já si TMI přečtu, jen až zase někde vyhrabu prašule :D

    OdpovědětVymazat