Posuď knihu podle obalu #12

Název: Sweep, volume 1 (Book of shadows; The coven; Blood witch)
Autor: Cate Tiernan
Datum vydání: 2. září 2010 (USA)
Počet stran: 592

překlad anotace
První tři díly série Sweep v jednom nádherném vydání. Morgan Rowlands nikdy nepřemýšlela nad tím, že by byla jiná, než ostatní šestnáctileté dívky. Ale ve chvíli kdy potkává Cala, podmanivého vůdce čarodějnického sabatu, se její dosavadní život obrací vzhůru nohama. Zjišťuje, že je čarodějnice, pocházející ze starého a silného rodu. Stejně jako Cal. Jejich propojení je okamžité a  nezničitelné. Cal Megan škádlí, její sílu, lásku a moc. Megan příliš brzo zjišťuje, že její síla je příliš silná a vymyká se jí z rukou. Začíná tušit, že před ní Cal drží tajemství. Tajemství, které by mohlo oba dva zničit. 

Názor na obálku: 
Perfect. Tahle krásná, jednoduchá obálka je úžasná. Je vidět, že není potřeba aby byla obálka nějaké extra photoshopová aby byla krásná. Už se nemohu dočkat až mi dorazí domu, pravděpodobně se na ní vrhnujako první. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Na tuhle knížku už se těším tak měsíc, mám ji na stole, ale chtěla jsem napřed dočíst něco jiného, ovšem mám pocit, že se nedočkám :) Tak snad mě nezklame...

    OdpovědětVymazat
  2. T: Já také doufám, že nezklame, už se nemohu dočkat až mi přijde :)

    OdpovědětVymazat