Posuď knihu podle obalu #8

Meme © Syki


Název: Tithe, The modern faerie tales 1
Autor: Holly Black
Datum vydání: 23. března 2004
Počet stran: 331


Překlad anotace
Šestnáctiletá Kaye je moderní kočovníce. Divoká a nezávislá. S matčinou rockovou kapelou cestuje od města k městu, dokud jí osudný útok sil nepřiměje vrátil se do svého dětského domova. Tam,  uprostřed průmyslového New Jersey, se Kaye stává neochotným pěšcem v boji o moc mezi dvěma soupeřícími kouzelnými království - v boji, který by mohl velmi dobře znamenat její smrt.

Můj názor na obálku: 
Mám ráda takové ty jednoduší, nepřeplácané, dobře vypadající obálky a tahle to stoprocentně splňuje. Velice se mi líbí ta motýlí křídla a lehce rozmazané písmo. Překvapilo mi, že kniha vyšla poměrně dávno a já o ní skoro vůbec neslyšela. Rozhodně až budu mít jednou čas, určitě si ji přečtu.    

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Tahle knížka vyšla kdysi i u nás pod názvem Daň peklu, a musím říci, že i její obálka je poměrně pěkná a vystihující, což je na české poměry opravdu překvapující :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ona vyšla i u nás?? Wow, tak to se netušila. Děkuju moc za info :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jop, nedávno ji KK dával za pade v rámci aprílových akčních cen. A ta obálka myslím ai není česká, jen převzatá od někoho. U nás ji vydali někdy dost dávno a další díly už nevydávají.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :).. radost mě ještě nepustila :D...
    Dovolená?.. Paráda.. uklovla jsem si pokoj s koupelnou, takže fakt super a jinak mě bolí celé tělo.. Chodili jsme na dlouhé túry :D...

    OdpovědětVymazat