Překvapení + jedinečná možnost

Slyšeli jste už o knize Godess Test od mladé, americké spisovatelky Aimée Carter?? Myslím, že ano. Kniha vyšla v Americe 26. dubna a našla si oblibu u mnoha čtenářů. U nás zatím kniha ještě není, ale doufám, že jednou bude. 

"Čerstvý pohled na řecké mýty dodává jiskru této romantické pověsti."
- Cassandra Clarke, aurorka série The mortal instruments 


Původně to mělo být pro vás překvapení, ale pak jsme nad tím začala přemýšlet a rozhodla se o to s vámi podělit. A o co vlastně jde?

1) Zaujala vás kniha Goddess Test?
2) Zajímá vás něco o autorce?
3) Máte na Aimée nějakou otázku?

Tak mi vaší otázku napište sem do komentářů!

Aimée souhlasila, že i nám českým čtenářům poskytne takový blogový rozhovor. Samozřejmě, že nebudu moct vybrat všechny vaše otázky, jelikož by se Aimée s odpovědmi asi upsala k smrti, ale 10 nejzajímavějších poputují k ní. :) Čas máte do dnešní noci (chci jí je poslat co nejdříve) a byla bych trochu ráda, kdy byly vaše otázky již v angličtině. Docela by mi to ulehčilo práci, ale není to podmínkou. Pokut anglicky neumíte, nepiště otázku normálně v češtině. :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Přiznám se, že o této autorce jsem zatím neslyšela, ale zajíma mě napříkald toto (snad je to dobře přeložené):

    Have you always wanted to be a writer?
    How long did it take you to get your book published?
    Where are you looking for inspiration?

    Jsem zvědavá, jaké otázky na Aimée vymyslíš.

    OdpovědětVymazat
  2. fiha o nej som ani ja nepocula ale rozhovori si rada precitam!

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvůj blog jsem narazila přes Abyss, když jsem se zapojila do giveaway. A musím říct, že máš blog skvělý! :) Hledám další a další spřízněné duše, které rády čtou a píší recenze. Takže nechtěla bys blogy propojit? Dám si tě do oblíbených :) Ozvi se =o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat