Překvapení, máme výherce! + EDIT

Překvapení!



Tenhle článek se zde měl objevit až 31. května, ale je tu dnes! Nečekané, co? :D Před chvílí jsem, nebo lépe řečeno random.org vylosoval 4 vítěze mé první giveaway a rozeslala informační maily! Napočítala jsem něco přes 200 vstupů (Až tak moc tě nežere - 14, Princezniny deníky - 24, Gossip girl - 20 a Levá ruka boží - 171), což je úžasné! Přejdeme k věci: 



Knihu Až tak moc tě nežere získává ....
číslo 4 - Dinky


Knihu Princezniny deníky získává...
číslo 18 - Nora


knihu Gossip girl - Jen ve tvých snech získává ...
číslo 12 - Lulali


Knihu Levá ruka boží získává ...
čislo 119 - Willinda 


Všem vítězům moc gratuluji. Již teď by měli obdržet potvrzovací mail. Pokud svou výhru do 48 hodin nepotvrdí, bude vylosován nový výherce. V nejbližší době po potvrzení knihy odešlu. :) 


EDIT: Dva z výherců se mi dosud neozvali, co znamená, že jsem musela vylosovat jednoho nového výherce, jelikož o druhou knihu neměl nikdo zájem.


Knihu Gossip Girl - Jen ve tvých snech vyhrává ...
číslo 1 - Niky




PS: Už teď mám v plánu další menší giveaway!

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. :D :D Všem gratuluju a doufám, že i přes ten kometář je cítit moje radost! :D :D
    Na další giveaway se těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace všem vítězkám :)..

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za giveaway a výhru! Udělala jsi mi hroznou radost :) Rozhodně se těším na další soutěž :)

    OdpovědětVymazat