První Narozeninová Nadílka



Dnes jsem se dočkala první narozeninové nadílky. Celou návštěvu u babičky jsme nemohla vydržet, až půjdu domu a cestou do knihkupectví. Ani ta horečka ani rýma mi v tom nezabránila. :D

Co jsem si vydupala?:
  • Krásní Mrtví - Eden Maguire
  • Tajný kruh, zasvěcení - L. J. Smith
  • Les rukou a zubů - Carrie Ryan
  • Roztomilé malé lhářky - Sara Shepard 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

11 komentářů:

  1. Jé ! .)) Parádní kousky! .)) Mám jenom Les rukou a zubů :) ale ostatní bych chtěla taky ! .)) Proč narozeniny nemůžou bejt tak 4x do roka ?! :D

    OdpovědětVymazat
  2. D: 4x do roka? Já bych je brala i vícekrát :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, máš dobrý knížky, jinak... Tajný kruh si přeju k narozeninám, tak snad :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, napsala jsem 4x ... nechtěla jsem mooc přehánět! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé.. Tajný kruh jsem chtěla též :).. no nakonec jsem si řekla, že to etě počká :D

    OdpovědětVymazat
  6. S opožděním přeju vše nejlepší k narozeninám:)

    Dostala si moc pěkné knížky - nejvíc mě láká Les rukou a zubů, takže jsem zvědavá pak na tvou recenzi;)

    OdpovědětVymazat
  7. Les rukou a zubů a Roztomilé malé lhářky mám taky doma, ale zatím jsem se k nim nedostala. Hlavně mě zajímá, co řekneš na Tajný kruh, pořád totiž váhám, jestli si ho mám koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já chci už narozky :D. Těším se na to,až peníze rozfofruju v knihkupectví.Závidím všechny 4 knížky.U nás v knihkupectví mají jen Roztomilé malé lhářky a MOŽNÁ budou mít i Tajný Kruh.Zbylé knížky asi si budu objednávat přes Knížní web :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší! <3
    Souhlasím, narozeniny by měly být víc krát do roka! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vše nej... Kath :) A super dárečky :))

    OdpovědětVymazat