Reakce po přečtení #1: Odstíny Života

Tak nějak mě přestaly bavit rozsáhlé, několika-odstavcové recenze/reviews a proto jsem se to rozhodla pojmout trochu úplně jinak. 

Obálka knihy Odstíny životaNázev: Odstíny Života
Autor: Lusy Adams
Datum vydání: Duben 2011
Počet stran: 360

Anotace
Alexandrina Avitalová se za života nijak nelišila od vrstevníků. Když je v den svých devatenáctých narozenin chladnokrevně zavražděna, nikdo nemůže tušit, že smrt se stane začátkem její nové cesty. Tři roky poté, co byla pohřbena a oplakána rodinou a přáteli, se probouzí znovu k „životu“. Je uvedena do světa magie a ďábelských stvoření. Alex musí zapomenout na svůj předchozí život, aby mohla zaujmout pozici neohrožené bojovnice se silami temnot. Podle dávného Proroctví je právě ona jedinou vyvolenou, Spasitelkou, která má rozhodnout odvěkou bitvu mezi dobrem a zlem…
......
Reakce po přečtení:
  • 1. Češi umí psát fiction!
  • 2. Doug - Ach, Matt - Dvojité ach; I'm in love!
  • 3. Miluju postavy, které oplývají sarkasmem. Alex a Rose by se někdy měly potkat. :D
  • 4. Anglický přízvuk. Mňam.
  • 5. Chci další díly!
Na tuhle knihu jsem hrozně moc dlouho těšila až jsem dočkala. Knihu jsem přelouskala asi za dva dny a naprosto si ji užila. Děj se moc dobře promyšlen a naprosto vás pohltí a nepustí. Proto dávám této knize 4 a půl WOWů (:D nj, nudila jsem se a vymyslela tohle). Tem, kteří tuhle knihu ještě nečetli, jí velice doporučuji, bude se vám líbit. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Musím s tebou souhlasit, Odstíny života jsou super kniha, nemůžu se dočkat pokračování :-D. A taky nejvíc zbožňuju Matta :-), on je prostě... neodolatelnej (tedy aspoň pro mě) :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně :P slovní přestřelky se mi moc líbily a Matt - uff, je tady nějaké horko ;) hned jak vyjde dvojka - je moje ;) knížku jsem si oblíbila po deseti stránkách ;)

    OdpovědětVymazat