Top týdne #1


Nevím, jestli už o tom víte, ale Luu z blogu luu-san.blogspot.com vytvořila nové meme Top týdne, jehož náplní bude každé pondělí vybrat top 10 např. knižních postav, což je dnešní téma. Témata budou každé pondělí jiná. Podle mně je tohle úžasné meme. Teď už jen vybrat 10 nejoblíbenějších postav.



10. Faye (Zasvěcení, Tajný kruh)
Faye sice není žádná kladná hrdinka, spíše naopak, ale i tak jsem si jí nějak tak oblíbila. Prostě mi ze všech nejvíce sedla. Nevím proč, ale Phoebe Tonkin mi do téhle role vůbec nesedí. 



9. Shay (Smečka)
Nikdo ho nemá rád chudáčka, ale já jo. Mně náhodou zase připadá Ren jako děsnej blbec. :D

8. Sam (Vlci z Mercy Falls)
Sam. Takovýhle kluk snad ani neexistuje. :) Tuhle sérii mám moc ráda a Sama obzvlášť. Teď mu tak trochu konkuruje Cole. :)


7. Rosalie (Twilight sága)
Já mám prostě ráda takové ty protivné postavy, které se nebojí něco někomu říct. S každým přečteným dílem jsem začala chápat, proč se tak Rose k Belle chová.



6. Tyler (Upíří deníky)
Další yummy vlkodlak. Ten seriálový je navíc děsně rozkošný :) Snad se s Caroline dají dohromady. :)

5. Jesse (Série Mediátor)
Úžasný duch v rozeplé košili. Mňam. Jesseho jsem si vážně oblíbila. Líbilo se mi jeho zastaralé chování. Je to takové roztomilé. pamatuji se, že u některých Jesseho scénách jsem i upustila slzu. Dokonalost. 


4. Afrodita (série škola noci)
Další protivný charaktér. :D Díky Afroditiným hláškám je každá kniha aspoň trochu zajímavá. 




3. Patch (Zavržený)
Ááá další bad guy na první pohled. Já ho prostě žeru. A navíc anděl. 


2. Matt (Odstíny života)
No coment ..... I'm in love :D

1. Dimitri (Vampýrská akademie)
Tahle volba asi nikoho nepřekvapí. Dimi je prostě něco. Taky bych chtěla potkat vysokého, hnědovlasého, hnědookého Dim..... no nic. :D




Tak tohle jsou moje nejoblíbenější knižní postavy. :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Souhlasím s Patchem, toho mám v oblíbených taky. :)
    Jinak Rosalie mi byla vždycky protivná, protože mám ráda Bellu. :) Ale nakonec jsem jí v Zatmění pochopila a v Rozbřesku dokonce začala mít ráda, když Belle pomáhala s Renésmé. :)
    Tyler je zvláštní. :) Není špatný (myslim jako kluk :DD) a nakonec je docela hodný (i když v knížce je to strašnej idot :/). A je roztomilý tím, jak se ze začátku bojí přeměňovat... :) ňuňu.
    A Dimitrij je kapitola sama o sobě.. ale nevím, já bych asi spíš šla do Masona.. :) ale chápu, zakázané ovoce chutná nejlépe. Je starší, zkušenější a sexy.. chápu. :D Snad ho filmově udělají fakt hezkého.. :D Zatím si ho představuju tak nějak.. no, kluci s dlouhými vlasy mi nic moc neříkají.. :D

    OdpovědětVymazat