Výsledek druhé ankety

Dnes ráno skončila v pořadí druhá anketa s názvem: Nejočekávanější knižní zfilmování. Hlasovat jste mohli pro více možností. Celkově váš hlasovalo 92, což je oproti minulému výsledku o hodně větší číslo.  A jak to dopadlo?

12. Wings 0% (0 hlasů)
11. Fallen 2% (2 hlasy)
10.-9. Beautiful creatures & Nevermore 4% (4 hlasy)
8. House of night 5% (5 hlasů)
7. Shiver 9% (9 hlasů)
6. Matched 10% (10 hlasů)
5. Inkarceron 13% (12 hlasů)
4. The host 32% (30 hlasů)
3. Mortal instruments 36% (34 hlasů)
2. Vampire academy 48% (45 hlasů)
1. Hunger games 55% (51 hlasů)

Musím říct, že mě výsledek vůbec nepřekvapil. :D Já jsem na HG také moc zvědavá, ale také bych si mohla přečíst knihy. Já osobně se nejvíce těším na VA :) Vůbec nevím co dát do nové ankety, takže kdyby jste měli nápad, sem s ním :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. No, já jsem osobně zvědavá na Vampýrskou akademii a na Hostitele. A opravdu se budou všechny tyhle knihy filmovat? :) Jsem hrozně zvědavá, koho vyberou do role Poutnice!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, pravděpodobně by se měly všechny tyhle knihy zfilmovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. jojojo, na HG se hrozně těšim, i když už to začínají s tím obsazováním s prominutím lehce mrvit... Lenny Kravitz? Eh? No, snad to bude dobrý a nedopadne to tak tragicky jako Percy Jackson, ten mě fakt mrzel.

    OdpovědětVymazat