Výsledek první ankety

Včera nebo možná už předevčírem skončila první anketa na tomto blogu. Chci moc poděkovat všem co hlasovali. Otázkou bylo, jestli preferujete knihy v češtině, v angličtině nebo v nějaké jiném jazyce. Celkem vás hlasovalo 47 a výsledek je takovýto: 

Knihy v češtině 73% (33 hlasů)
Knihy v angličtině 22% (10 hlasů)
Knihy v jiném jazyce 8% (4 hlasy)

Již teď můžete hlasovat v nové anketě. otázkou je: Jaké je podle vás nejočekávanější knižní zfilmování?? 
(můžete hlasovat i pro více knih najednou, anketa končí 30.5.) 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Pro mě nejočekávanější určitě Hostitel... :))) A běda, jak to po*erou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejočekávanější filmové zpracování .. Nejradši bych dala všechny možnosti! :))
    Já mám s vybíráním knih strašné problémy .. :( :D ..

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki: Já jsem ani hostitele ještě nečetla. :D Všimla jsem si, že jako hlavní postavu vybrali Saoirse Ronan. Tuhle holku nemám zrovna moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Dý: To jsme dvě. :D Por mně je asi nejočekávanější VA a hlavně výběr Dimitrije :D

    OdpovědětVymazat