Bylo nebylo #1

Tak já jsem si už také vymyslela vlastní meme s názvem 'Bylo nebylo'! Není to sice něco extra originálního, ale mně se to líbí. O co půjde? Každý čtvrtek (když bude čas :)) se na blogu objeví první věta z knihy kterou aktuálně čtu/čtete. Kdyby se vám nápad líbil, klidně se přidejte. Budu jen ráda! A teď můj historicky první příspěvek do tohoto meme! 

Picture from weheartit.com

Název: Strange Angels (EN)
Autor: Lili St. Crow
Datum vydání: 14. května 2009 (USA)
Počet stran: 293 

I didn't tell Dad about Grantmama's white owl. 

Neřekla jsem tátovi o babiččině bílé sově.






Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

12 komentářů:

  1. Jéé děkuju, že se zapojujete! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem teprve u druhé kapitoly a už to žeru :D... hrozně se mi líbí, když je to z pohledu kluka :)..a tohle je fakt hezky psané... škoda, že jsem viděla první film..ale ten byl též dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám momentálne problém účastniť sa svojho vlastného meme, takže zatiaľ si dávam pohov, ale po štátniciach sa asi pridám, lebo to znie super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou knížky, u kterých si první větu pamatuju do teď a nikdy nezapomenu.. :D
    Třeba: "Máma mě vezla na letiště."
    "Pan a paní Durslyovi vždy hrdě prohlašovali, že jsou naprosto normální, ano, děkujeme za optání."
    "Léčitel se jmenoval Hlubový Brod."
    a tak dále :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé meme :) Faling Under má krásnou obálku a příběh je od druhé poloviny naprosto úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si živě pamatuju první větu z prvního dílu Anity. "Willie Mc'Coy byl blbec už zaživa" Na tu nikdy nezapomenu. Asi se zapojím:)

    OdpovědětVymazat
  7. To je parádní! :) Škoda že jsem to včera už nestihla.. .. :) Tak příští týden. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, skvělý nápad na meme:)Určitě se příště zúčastním:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mohla bych se ještě taky přidat? :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, samozřejmě, že můžeš. :)

    OdpovědětVymazat