Bylo nebylo #2

  • Vezmi knihu kterou právě čteš
  • Nalistuj první stranu
  • Napiš první větu 

Název: Modrá krev
Autor: Melissa De La Cruz
Datum vydání: 19. ledna 2011
Počet stran: 240


Jedno sto a dva lidé připluli v listopadu 1620 na Myafloweru, jen necelá polovina se však dožila založení kolonie Plymouth následujícího roku.






Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Na knížku jsem už někde narazila a vypadá docela zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  2. to je taky nějaká série, nebo jen jedna kniha?

    OdpovědětVymazat
  3. Kupovala jsem ji kámošce k narozkám. Doufám že ji brzo dočte, taky jsem na ni zvědavá:D

    OdpovědětVymazat
  4. V: A podle mně zajímavě nejen vypadá, ale i je :)
    Sice jsme četla více lehce negativních názorů, ale mně se to líbí.

    T: Tohle je série :)

    M: Tak snad se bude kamarádce líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám dojem, že dneska je všechno série, trochu mě to unavuje, kdo to má všechno číst? :D

    OdpovědětVymazat