Kath | Povolání - profesionální snílek

Kath, 21, Praha, studentka, recenzentka, luciezelenska@post.com

V současné době studuji na Vyšší odborné škole ekonomické firemní ekonomiku a pracuji jako retailová asistentka.

Jak bych se charakterizovala? 
Introvertní snílek s hlavou plnou nápadů a ideí - profesionální snílek.

Co mě baví? 
Čtení, jakákoliv kreativní činnost, přátelé, blogerští přátelé, točení videí, káva, nakupování knih, fotografování, hudba, seriály.


Co mě nebaví? 

Úkoly, učení, brzké vstávání, cokoliv, co je "povinné", foukání vlasů.


Kde mě nejčastěji zastihnete? 

Doma, ve škole, v kavárně, v knihkupectví, na poště. 


Co bych chtěla být až budu "velká"? 

Redaktorka, marketingová pracovnice, cokoliv, co by mě bavilo a mělo co společné s knihami a angličtinou; něco kreativního; cestování by taky nebylo od věci.


Co bych se chtěla v budoucnosti naučit? 

Nějaký pěkný jazyk - ruštinu, italštinu nebo francouzštinu; umět mluvit před lidmi; nemít neustále trému. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

13 komentářů:

  1. ten soupis toho, co miluješ, mě fakt pobavil :)
    moc pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  2. T: Já bych tam nejraději připsala mraky dalších věcí, ale to byste to četli do rána :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak spát se mi moc nechce, bylo by to místo počítání oveček... :D

    OdpovědětVymazat
  4. T: Mně se taky spát nechce :D z nudy jsem začala uklízet :D

    OdpovědětVymazat
  5. já zas pročítám všechny možný blogy, uklízení je záslužnější :D

    OdpovědětVymazat
  6. super článek :) nechám se inspirovat... :) na víkend :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc sympatická! :-)) Taky mám moc ráda AJ. My zase máme ve škole hlavně němčinu a tu já nemám ráda, takže je to celkem blbý no :///
    a dáš sem někdy to, co napíšeš? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni Ty si kočka závidím :D Jinak jsi mě docela pobavila, je mi 17 už mi táhne na dvacet :D Mě bude za 24 dní 22 to už mi táhne na třicet sakra :D :D Jinak jsi mě pobavila tím soupisem, co máš ráda, ale já bych na tom byla asi podobně, taky bych napsala asi milion věcí :) A svatební agentura, hmm to zní zajímavě to mě nenapadlo, dobrý nápad :) A vystavíš někdy to své psaní? Mě by to zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jasný, já jsem vždycky začala psát a zase skončila, nejsem trpělivec a nedokážu to prostě dokončit, vlastně hodně věcí nedokážu dokončit sakra :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tééda.. jsi moc sympatická, fakt že jo :) Skvělej článek! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Congratulations on a great Blog! Keep up the good work.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for comment! Means a lot to me! :)

      Vymazat
  12. Teď už se asi nedočtu, co miluješ, třeba to tu jednou zase bude a ještě lepší. Ale taky miluju angličtinu, uposlouchala bych se jí, studuju ji zrovna na vysoké škole. Klidně někdy mrkni na náš blog, zatím tam máme kulové, ale bude to časem lepší. knizni-louka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat