Holiday diary aneb cesta na Kokořín

Holiday diary meme hosted by ME. 

Předem se omlouvám, že stále používám slovo jsme nebo jsem, ale dnes mi to bez něho nějak nejde :D 

Dnes ve dvě odpoledne jsem se vrátila z Kokořínska. Dojmy? Úžasné tři dny, které tak hrozně moc utekly! Začnu pěkně od začátku. V pondělí v 9 ráno jsem s málopočetnou skupinkou z naší třídy čekala na nádraží v Holešovicích, chvíli jsme bloudili z jedné strany nádraží na druhou a zase zpět, protože podle každého jsme měli odjíždět z jiné strany. Já nakonec měla pravdu a ještě jsme museli trochu popoběhnout aby nám to neujelo. :D Pak jsme už jen mířili v extra vypraženém autobuse na Melník. Tam jsme museli přesednout do jiného, což byla trochu sranda, jelikož přijel malý a navíc plný minibus a naše patnáctičlenná skupinka jen koukala s otevřenou pusou. Náš pan učitel tomu také moc nevěřil a šel se přeptat. Měli jste vidět jak jsme se snažili zhypnotizovat řidiče a napovídali mu nekejvej hlavou, nekejvej, jelikož nikdo z nás nechtěl pidibusem jet. Ten nakonec kejvnul a my se tam museli namačkat. tři holčiny nakonec odjeli autem kamarádky (lépe řečeno jejího přítele, který dělal řidiče) a zbytek se šel mačkat do busu. No zvládli jsme to. Ubytovali jsme se pak jen hráli třídní hrátky. Tak tomu nás třídní říká. On je takový hrací typ. :) 

Druhý den jsme se i před zaspání naší chatky vydali na hrad Kokořín. Ten, kdo vymyslel tu vraždící zkratku, po které pak člověk nemůže popadnout dech, se asi vážně tehdy nudil. Naštěstí nás počasí přálo a výlet se vyvedl. Skoro celé odpoledne jsem s kamarádkou strávila před chatkou na trávě opalováním a čtením knihy  (krvavý karneval). Výsledkem toho je, že mám spálená záda, ramena a lýtka. K večeru jsme se opět vrhli na třídní hrátky. Tentokrát byly všechny hry se zavřenýma a zavázanýma očima. Paráda. :D Večer jsme si udělali ohýnek a opékali buřtíky, chlebíky, kamarádka dokonce ohřívala nad ohýnkem řízek a já rohlíky. A jak to bylo dobré. Úplně jak z pekárny, krásně křupavé. Mňam. Pak už jen následovala osvěžující sprška, klábosení do jedné v noci a terorizování spícího a chrápajícího Honzíka dole v přízemí. :D Hned jak začal chrápat, kamarádka vzala baterku, seběhla schody a posvítila mu do obličeje. A jak hned přestal. :D Málem bych zapomněla zmínit to nejdůležitější. Okolo sedmé, osmé večer se stavily kamarádčini rodiče a přivezli kastrol guláše, plech perníku a tři balíky vody. Úplná fata morgána. :D

Následující den neboli dnes se už jen balilo, snídalo a pak následovala dvoukilometrová cesta na autobusovou zastávku. Na to,že já tyhle tůry nemám ráda, tak jsem to zvládla poměrně v pohode. V autobuse na mě padlo spaní a já si chvilinku schrupla. Zpátky v Praze jsem si s mamkou a kamarádkou zašla do meka a pak pádila domu. 

Techto pár dní jsem si dokonale užila a myslím, že si je užili i ostatní. Bylo krásně a nebylo si na co stěžovat, no až na to, že nám nechtěli upéct pizzu, ale to mi po guláši bylo šumák. :D Už se těším až ve třeťáku zorganizujeme něco podobného. 


PS: Zítra, až se vrátím s vysvědčením ze školy, vyhlásím vítěze giveaway!!! 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. tyhle výlety bývají podařený a vypadá to, že sis to fakt užila :) hlavně že nepršelo a dorazil guláš :D

    OdpovědětVymazat