Holiday diary meme

Vím, že se teď poměrně rozmohla mememánie, všude na vás vykukují nové a nové meme a nemáte už ani ponětí do čeho se zapojovat dříve, ale i tak jsme vymyslela další - letní meme. :D Tentokrát to nebudou žádné první ani poslední věty, nejoblíbenější cosi kdesi ani žádné posuzování. Téma je jednoduché. Bude to něco jako mini deníček všeho co zajímavého jste viděli, co jste si koupily, jakou knihovnu jste kde objevili, koho jste potkali nebo třeba kam se vaše kniha podívala (teda zrovna ty moje knihy se nikam k moři letos nepodívají, ale nijak zvlášť mi to zase nevadí). Cokoliv vám bude připadat něčím zajímavé a rádi byste se o to podělili i s ostatními, jen do toho a zveřejněte. Nebude to žádné pravidelné meme, prostě až se něco zajímavého objeví, uděláte článeček. Sedmkrát týdně nebo jednou měsíčně, to je úplně jedno. Nemusí se to ani týkat knih, protože svět se netočí jen kolem knih, že? Jednoduše cokoliv, co vás napadne. Já už mám dokonce nápady na pár příspěvků. :) Můžete to opravdu pojmout jakkoliv, pojmenovat si meme jak chcete, udělat si vlastní meme obrázek (pokud se vám chce :)). fantazii se meze nekladou. :) Byla bych samozřejmě moc ráda, kdyby se tento můj nápad někomu zalíbil a chtěl se zapojit. Do ničeho vás však nenutím. 


EDIT: Málem bych zapomněla! Určitě by bylo pěkné to i nějak fotograficky zdokumentovat :) Začít můžete kdykoliv. Dnes, zítra, za měsíc, ....

Co myslíte, je to dobrý nápad nebo naprostá kravina? A upřímně! :D

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

5 komentářů:

  1. Upřímně....tenhle nápad miluju!! a rozhodně se do letního dokumentování zapojím, myslím, že to bude skvělé zpestření našich knižních nebo třeba i jiných blogů:D teď jen si pořád nezapomínat foťák:D a během pár minut už jsem dostala pár nápadů a těším se až je zveřejním!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak tenhle nápad se mi hodně zamlouvá! Bude rozhodně zábava se toho zúčastnit, takže připiš si mě na seznam;) Už teď se těším na své letní dokumentování:D
    Je stanovené nějakého datum, kdy to tak nějak...započne?:D

    OdpovědětVymazat
  3. ANO! :) A tohle je pěkné a originální! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se rozhodně přidávám, zní to moc zajímavě a už se těším, co si všechno počtu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. super :) doufám, že pak letní meme bude pokračovat i na podzim :D psaní deníčku dělám ručně, ale spíš se do něj snažím "nabonzovat celý svět" :D A tohle je takové hezké, co řekne něco i ostatním. Moc se toho neúčastním, ale v pátek mám 12km výšlap s učitelama, tak možná nahodím recenzi "Učitelé alá bastardi 2 " :D :D

    OdpovědětVymazat