Inspiration #3

Meme by Nikki Finn

Jelikož není dnes moc hezky, rozhodla jsem se, že si odpoledne pustím pýchu a předsudek. A jelikož mám dnes takovou austenovskou náladu, vybrala jsem pro dnešek obrázky s tématem Jane Austen a snad nevadí, že jsem obrázků vybrala tentokrát trochu více.

Tento obrázek je naprosto kouzelný, cover knihy dokonalý a hrníček ještě dokonalejší 

Dortík k nakousnutí 

Kde lidé berou tak nádherné obálky?

Pěkné :)


Mít doma takovéhle nádherné knihy, byla bych nejšťastnější

A nakonec dva obrázky, které se mi strašně líbí a jsou roztomilé 
 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. To není možný, tys mi sebrala Jane Austen a ještě máš lepší fotky než já :D Mám ten článek připravenej už od včerejška, takže to tak asi zůstane :)

    OdpovědětVymazat
  2. T: :D :D :D Promiň :D :D Jdu se mrknout na tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. třetí z vrchu, to je opravdu skvost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec to nevadí, protože jsem si ty obrázky sama hned stáhla :D na Austenovou nedám dopustit. Viděla jsi Vášeň a cit? na ten film bych mohla koukat denně celý den. Ten herec je úplně přeúžasný! :D Anne jako herečku fakt obdivuju a mám jí mezi nejoblíbenějšími

    OdpovědětVymazat