Knižní bazárek

Zbavuji se 10 knih, které jsem buď četla jen jednou nebo vůbec a vím, že už je nikdy číst nebudu a ani mi neláme srdce se jich zbavit. A nabízím je vám, každou za 100 Kč. Všechny knihy jsou hardbacky v úžasném stavu, prakticky nové. :) Pokud by měl někdo z vám o nějakou knih zájem stačí napsat na mail - lucykate@seznam.cz a domluvíme se. Platba buď na dobírku nebo převodem na účet


  • 1. Stmívání - Oficiální ilustrovaný průvodce filmem
  • 2. Gossip girl - Ty víš, že mě miluješ (rezervace) 
  • 3. Gossip girl - Nechci víc než všechno (rezervace) 
  • 4. Gossip girl - Protože znám svou cenu (rezervace) 
  • 5. Gossip girl - Tak se mi to líbí (rezervace) 
  • 6. Gossip girl - Nikdo není lepší (rezervace) 
  • 7. Cecelia Ahern - Kdybys mě teď viděla
  • 8. Candice Bushnell - Dům na páte avenue
  • 9. Louise Bagshawe - Jiskření
  • 10. Paulo Coelho - Vítěz je sám

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Nabídka je to úžasná, brala bych gossip girl, jen nemám peníze :D je to škoda :(

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažiju o všedch dílech Gossip girl:-) Můžu si když tak hodit rezervačku a na kolik by vyšlo poštovné

    http://mujmalypokojicek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, určitě ti dám rezervačku. :) Kdybys pak změnila názor, tak mi napiš na mail - lucykate@seznam.cz, poštovné by bylo buď obyčejně 40 Kč, nebo 50 Kč (není to přesné, tohle je cena za 2 kg a jelikož neznám přesnou váhu, možná to bude o pár korun více, ale to už není podstatné :))

    OdpovědětVymazat