My week in progress #1

Nové meme od Nikki Finn s názvem My week in progress


  1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
    The nine lives of Chloe King. Před chvílí jsem dokoukala i první díl seriálu a musím říct, že to vypadá zajímavě. 
  2. Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
    Red riding hood. Moc mě to nebavilo. Jediná věc, která si udržela mojí pozornost byla, nebo tedy spíše byl Shilon Fernandez. Yummy! :D 
  3. Čím sis naposledy udělala radost?
    Borůvkovou voňavkou, ale přestává mi vonět.  
  4. Co naposledy se ti zdálo?
    MInulou noc se mi zdálo jak jsem byla v zoo. 
  5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
    I'll bake you pies. :D aneb hunger games - Britney's song parody - here
  6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
    Brambůrky, okurky a takové ty mandle v medu z lidlu :D 
  7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
    Kate Voegele - You can't broke a broken heart - here
  8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
    Bene Barnesi, jestli mě slyšíš, ozvy se! Moje telefonní číslo je 73..... :D :D 
  9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
    Dnes při filmu občanský průkaz.  Jmenuji se Daniel Pačes a jsem váš nový spolužák. Až se lépe poznáme, budou mi moci někteří z vás, říkat Daňku. Polib nám prdel, Daňku.
  10. Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
    Pomalu končí škola a za chvíli budou kanikuly (miluju tohle slovo, zní to tak pěkně) :D 
___________________________

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Tak přesně tohle je vono :D Upřímně jsem se nasmála :D a ta borůvková voňavka zní zajímavě, já mám ráda ovocné vůně :)

    OdpovědětVymazat