On my wishlist #1


To bych nebyla já, abych se nepřidala do dalšího meme. Tentokrát jde o meme s názvem On my wishlist, které pořádá Book chick city. Celé to spočívá v tom, že každou sobotu ukážete pár knih, které si chcete koupit, ale ještě jste si na ně nenašetřili nebo neměli čas si je koupit. 

Dnes jsem vybírala ze svých to-read knih na goodreads. Pro mně je nesmírně těžké vybrat pár knih, protože těch knih, které si chci přečíst, je nesmírně mnoho. No, nakonec jsem jich pár vybrala. 

 
1. Crescendo - Becca Fitzpatrick 
První díl se mi moc líbil, ale k tomuhle jsem se ještě nedostala. Vždy, když jsem v knihkupectví mě odratí ta cena 350 kč. Jendou si ji ale koupím! :)

2. Memoirs of a Geisha - Arthur Golden
Film, který byl natočen podle této knihy je opravdu úžasný. Od té doby, co jsem ho viděla poprvé, si chci přečíst i knihu. 

 

3. The ghost and the goth - Stacey Kade
Tuto knihu jsem začala číst začátkem tohoto roku v počítači a ani nevím proč jsem přestala. Celkový námět se mi moc líbí. Je to takové ideální čtení na nějaký pěkný letní den. 

4. Anna and the french kiss - Stephanie Perkins
Všude kolem slyším jen samé pozitivum na tuhle knihu a a samotnou mě zajímá jaké to bude.

 

5. Sing me to sleep - Angela Morrison 
Ta obálka je dokonalá! Zamilovala jsem se! 

6. Alice Bliss - Laura Harrington
Já jsem jednoduše úchylná na takovéto krásné, jednoduché, dechberoucí covery! 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Crescendo jsem četla, hezká knížka *miluju Patche* :D
    a kniha Alice Bliss má krásnou obálku :)

    OdpovědětVymazat
  2. U Crescenda to mám stejné... příjde mi dost drahé...:/ Na The Ghost and the Goth se chystám a o dvou posledních knihách jsem zatím bohužel neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Memoirs of Geisha je kniha od ktorej sa neodtrhnes, ale skoda ze su to vymysly. Ak chces citat o tej skutocnej gejsi, skus Geisha of Gion od Mineko Iwasaki.

    OdpovědětVymazat
  4. do Crescenda určitě jdi! Memoirs of Geisha mě taky docela zaujalo a přemýšlím o tom... :)

    OdpovědětVymazat