Posuď knihu podle obalu #14

Meme © Syki


Název: Hunger Games: Vražedná pomsta
Autor: Suzanne Collins 
Datum vydání: 2010
Počet stran: 336

česká anotace
Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému 
střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?

Názor na obálku
Ze začátku, kdy jsem o této sérii neměla ani ponětí, se mi obálky všech dílů nijak zvlášť nelíbily. Nepřipadaly mi v ničem zajímavé. Teď, když jsem jedním dechem přečetla první díl, ale obálky miluji! Hlavně toho úžasného ptáčka. Jedničku jsem před pár minutami dočetla, ale nějak nejsem schopná napsat review, takže asi zítra. Zítra se také vrhnu na druhý díl.
   

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Mě osobně zatím ta obálka přijde tak nějak nezajímavá :D nevím proč, ale až mi přijde první díl, tak budu třeba mluvit jinak :)

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s VeEee, na základě obálky bych po té knize nesáhla...

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já také ne. To je asi ten důvod, proč jsme čtení této série tak dlouho odkládala :D Ale věřte mi, že po přečtení budete mluvit jinak. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No jsem napnutá jako blázen, ale je to v pořadí, tolik knih, tolik knih... :D

    OdpovědětVymazat