Posuď knihu podle obalu #15


Meme © Syki




Název: Výjimečná 
Autor: Kristin Cashore 
Datum vydání: Listopad 2009
Počet stran: 388


česká anotace
V Katsině světě to lidé narození s mimořádným nadáním – Výjimeční – nemají jednoduché. Všichni se jich bojí, pohrdají jimi, nebo je využívají. Katsa ale nese břemeno, které sama nenávidí: je Výjimečná v zabíjení. Slouží strýci Randovi, králi Mezizemě, a má za něj dělat špinavou práci – trestat a mučit každého, kdo se mu znelíbí. Při setkání s princem Po, Výjimečným bojovníkem, Katsa ještě netuší, jak moc se jí změní život. Nikdy by nečekala, že se stane Poovou přítelkyní. Nikdy by nečekala, že zjistí novou věc o svém nadání – a že odhalí 
hrůzné tajemství… tajemství, které by pouhými slovy dokázalo zničit všech sedm království.

Názor na obálku: 
Obálka vypadá velice pěkně. Sama o sobě asi člověku nic moc neřekne, ale zaujme, to ano. Mě se zalíbila hned na první pohled, jen jsme trochu váhala nad koupí. ne vždy se mi líbí takové ty vymyšlené světy, v tomto případě nějaké království (nijak jsem zatím moc nezkoumala, takže nevím název tohoto království). Dnes jsem si jí vyzvedla, ale dostanu se k ní až tak koncem července. Doma mi leží asi přes 10 nepřečtených knih a vůbec nestíhám, zároveň nedokážu sepsat jednu obyčejnou recenzi, což mě fakt štve. :(   

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Knihu jsem četla, opravdu mě nadchla, snad hlavně svou originalitou. S těma knihama ti rozumim, zanedlouho musim vydat recenzi na Hunger Games a vůbec nemám čas a mám půjčené Město ze skla a už dva týdny leží v šuplíku, nestíhám to ani číst,ani psát.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knihu mám na seznamu knih k přečtení. Vypadá docela zajímavě, je sice pravda, že obálka mě moc nezaujala, ale čtu na to převážně kladné hodnocení, takže se ji taky chystám přečíst. :))

    OdpovědětVymazat