Posuď knihu podle obalu #16

Meme © Syki


Název: Vyhořelá, Škola noci 7
Autor: PC & Kristin Cast
Datum vydání: Červen 2011
Počet stran: 368


Zoeyina duše se ocitá na onom světě – roztříštěná na kusy, vyhaslá, pronásledovaná výčitkami svědomí. Její kamarádi se však nechtějí vzdát naděje, že se vrátí a a zachrání svět, v němž se schyluje k bitvě mezi pradávnými silami Světla a Temnoty. Stark je ochoten dokonce nasadit vlastní život, aby se za svou paní dostal tam, kam před ním ještě žádný bojovník nevstoupil. Stevie Rae mezitím v Tulse svádí soukromou bitvu s Temnotou i sama se sebou. Být velekněžkou červených mláďat totiž znamená spoustu zodpovědnosti – navíc musí občas skrývat své city a střežit svá tajemství, a to za cenu lží – a někdy dokonce i životů…

Názor na obálku
Obálka tohoto dílu je podle mně nejvíce nepovedená. Působí tak ... no nepropracovaně. Vezmeme fotku, prdnem tam ty ornamenty okolo a nakonec písmo a máme obálku! Obálky prvních pěti dílů se mi ještě líbily, protože k tomu ty fotky docela šly, ale tahle se tam nehodí. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Zrazená a pronásledovaná mají podle mně nejlepší obálky.. :) Takový.. no, nevím jestli říct tajemný.. ale tady je vidět celý ksicht a to se mi nelíbí! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. mě se tahle obálka zase líbí... žlutá je hezká a holčina také :).. celkově všechny obálky jsou dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. To teda...ta holka vypadá jak z Playboye.. :D není mi sympatická :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se ta obálka docela líbí, a žlutá je hezká barva :)

    OdpovědětVymazat
  5. Yanny: to si vystihla :D ako ľahká deva...

    ani mne sa tato obálka nepáči.. najviac sa mi páči pokúšaná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vezmeme fotku, prdnem tam ty ornamenty okolo... :D líp bych to nevystihla! A Yanny má taky pravdu, ta holka je našpulená jak z Playboye :D

    OdpovědětVymazat