Potřebuji vaší radu

Jelikož tento nový design nefunguje přesně jak má, tak jsem se rozhodla vybrat nějaký jiný, jenže jsem jich našla o trochu více a nemohu se rozhodnout, proto bych vás chtěla poprosit o radu. Který design byste si vybrali vy??


Děkuji za vaší pomoc. :)

EDIT: Děkuji za rady, vybrala jsem 4. vzhled. :)

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

10 komentářů:

  1. Mně se líbí všechny! :) Ale já bych se asi rozhodovala mezi druhým a třetím! :)
    Já jsem taky včera celé odpoledne bojovala se vzhledem, hodně jsem jich změnila, a pořád nejsem spokojená.. nevím, proč mi to nefunguje tak jak má..

    OdpovědětVymazat
  2. 3. si nedávaj, zle sa to číta keď je pozadie tmavé a pásikované. Inak ja som za č. 4 :)

    OdpovědětVymazat
  3. škoda..mě se tento líbí :)..ale z těchto nových se mi líbí 3. nebo 4. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi 2. a 4., záleží na tom, jaké barvy se ti líbí! 2. je spíš serióznější, 4. správně barevný... ale u obou bych změnila písmo. Je to na tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. J8 bych taky nějakej chtěla, ale neumím to nastavit, a když se mi to podaří, tak to blbne a je to divný...

    OdpovědětVymazat
  6. Mimochodem, zkoušela sis pohrát s Návrhářem šablon? Mám ho v oblibě víc než předem vytvořené šablony. Našla jsem jich strašně moc, když jsem chtěla změnit vzhled blogu, ale potom jsem radši vytvořila něco vlastního, minimalističtějšího:)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za názory :) Jak asi vidíte, vybrala jsem čtyřku :)

    h.madlenka: Ano, už jsme to dříve zkoušela, ale já mám zase raději už vytvořené šablony :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, to by bylo fajn. Já to vždycky nějak nastavím, ale je v tom hroznej bordel..

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný nový kabátek ) sice se mi hodně líbí i ten druhý, ale ani tenhle není špatná volba. Třeba ten druhý použiješ jindy... :)) mě osobně by se moc líbil ;)

    OdpovědětVymazat